Divatbemutatót tartott a Rossmann a Lupa-tó strandján
Látványos divatbemutatót rendezett a Rossmann a Lupa-tó prémium strandján, ahol a Balaton Kollekció strandtörölközői és táskái inspirálta szetteket csodálhatta meg a közönség. A rendezvény háziasszonya a műsorvezető, Lilu volt. A bemutatóval inspirációt szeretnének adni trendi, könnyed és szexi strandszettekhez.
A különleges eseményen a Schreiter Lilla által megálmodott szettekben olyan magyar tervezők munkáit lehetett felfedezni, mint Cakó Kinga ruhái és a Pelso fürdőruha márka. Az öltözködés során igyekszünk figyelni a részletekre és ebből a szokásból már a strandöltözet sem kivétel – a márka szeretne ebben segíteni és trendi tippeket nyújtani. Ráadásul a közönség is szabadon engedhette a fantáziáját, hiszen az interaktív bemutató során a kiegészítő nélküli összeállításoknál ők választhatták ki a modellekhez leginkább illőt a Balaton Kollekció termékei közül.
A Rossmann évente kétszer hirdeti meg lojalitáskampányát, az idei nyári kampányban olyan strandtáskákat és törölközőket terveztetett egyedileg, amelynek képi világa a retro életérzést közvetíti fiatalos, trendi stílusban. Ezek a kiegészítők nagyon jól variálhatók egymással, különleges mintáit pedig a régi idők klasszikus balatoni nyara ihlette.
„Nagy segítséget jelent számomra a mindennapokban, hogy mára egy drogéria kínálata túlmutat a klasszikus tusfürdő és háztartási szereken – akár az ízletes bio élelmiszereket is beszerezhetem vagy a strandoláshoz nélkülözhetetlen kellékek közül is válogathatok” – mesélte az eseményen Lilu.
A Rossmann Balaton Kollekció termékeire augusztus 13-ig lehet beszerezni a kuponokat, a beváltásuk pedig augusztus 31-ig lehetséges a drogéria üzleteiben.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann
Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann: február 17.…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >