Divatbemutatót tartott a Rossmann a Lupa-tó strandján
Látványos divatbemutatót rendezett a Rossmann a Lupa-tó prémium strandján, ahol a Balaton Kollekció strandtörölközői és táskái inspirálta szetteket csodálhatta meg a közönség. A rendezvény háziasszonya a műsorvezető, Lilu volt. A bemutatóval inspirációt szeretnének adni trendi, könnyed és szexi strandszettekhez.
A különleges eseményen a Schreiter Lilla által megálmodott szettekben olyan magyar tervezők munkáit lehetett felfedezni, mint Cakó Kinga ruhái és a Pelso fürdőruha márka. Az öltözködés során igyekszünk figyelni a részletekre és ebből a szokásból már a strandöltözet sem kivétel – a márka szeretne ebben segíteni és trendi tippeket nyújtani. Ráadásul a közönség is szabadon engedhette a fantáziáját, hiszen az interaktív bemutató során a kiegészítő nélküli összeállításoknál ők választhatták ki a modellekhez leginkább illőt a Balaton Kollekció termékei közül.
A Rossmann évente kétszer hirdeti meg lojalitáskampányát, az idei nyári kampányban olyan strandtáskákat és törölközőket terveztetett egyedileg, amelynek képi világa a retro életérzést közvetíti fiatalos, trendi stílusban. Ezek a kiegészítők nagyon jól variálhatók egymással, különleges mintáit pedig a régi idők klasszikus balatoni nyara ihlette.
„Nagy segítséget jelent számomra a mindennapokban, hogy mára egy drogéria kínálata túlmutat a klasszikus tusfürdő és háztartási szereken – akár az ízletes bio élelmiszereket is beszerezhetem vagy a strandoláshoz nélkülözhetetlen kellékek közül is válogathatok” – mesélte az eseményen Lilu.
A Rossmann Balaton Kollekció termékeire augusztus 13-ig lehet beszerezni a kuponokat, a beváltásuk pedig augusztus 31-ig lehetséges a drogéria üzleteiben.
Kapcsolódó cikkeink
Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >