Diszkrét franciás sikk Budapesten
A francia piacon meghatározó szerepet betöltő DIM februárban megnyitotta első önálló fehérnemű szaküzletét a budapesti Arena Plazaban.
A párizsi anyacég, a DIM
Branded Apparel magyarországi üzletének nyitása
előtt egy olyan helyet keresett, amely illeszkedik a márka
imidzséhez. Így nem véletlenül választották
a nagy divatmárkák által kedvelt Arena Plazát,
a minőség és stílus elkötelezettjét,
amely exkluzív bérlői mixével megfelelő
helyszínnek bizonyult a vállalat vezérmárkájának
bemutatásához.
A DIM márka immáron 51
éves múltra tekint vissza, így a test és
az anyagok szakértőjeként már évtizedek
óta folyamatosan fejleszt olyan termékeket, amelyek
hangsúlyozzák a test szépségét, és
növelik a személyes komfortérzetet.
Az első
magyarországi DIM fehérnemű bolt magas minőségű,
szezonálisan megújuló termékkínálattal,
és havonta más-más termékekre vonatkozó
akciókkal várja vásárlóit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kétéves dohánytermesztési szerződést köt termelőivel az ULT Magyarország Kft.
Két évre szóló dohánytermesztési szerződést köt több mint ötszáz termelőjével…
Tovább olvasom >Háztartási kekszből spájzoltunk be a legjobban a járvány miatt
Lényegesen több kekszet eszünk, mióta kitört a járvány. A nagy…
Tovább olvasom >Elindult a NESCAFÉ Dolce Gusto kapszulák visszagyűjtése a MediaMarktban
Idén márciusban új kapszulavisszagyűjtési- és újrahasznosítási rendszert indít a Nestlé…
Tovább olvasom >