Diszkrét franciás sikk Budapesten
A francia piacon meghatározó szerepet betöltő DIM februárban megnyitotta első önálló fehérnemű szaküzletét a budapesti Arena Plazaban.
A párizsi anyacég, a DIM
Branded Apparel magyarországi üzletének nyitása
előtt egy olyan helyet keresett, amely illeszkedik a márka
imidzséhez. Így nem véletlenül választották
a nagy divatmárkák által kedvelt Arena Plazát,
a minőség és stílus elkötelezettjét,
amely exkluzív bérlői mixével megfelelő
helyszínnek bizonyult a vállalat vezérmárkájának
bemutatásához.
A DIM márka immáron 51
éves múltra tekint vissza, így a test és
az anyagok szakértőjeként már évtizedek
óta folyamatosan fejleszt olyan termékeket, amelyek
hangsúlyozzák a test szépségét, és
növelik a személyes komfortérzetet.
Az első
magyarországi DIM fehérnemű bolt magas minőségű,
szezonálisan megújuló termékkínálattal,
és havonta más-más termékekre vonatkozó
akciókkal várja vásárlóit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >