Diszkrét dizájn, korrekt tájékoztatás
Ma 3,3 millió 50 év feletti ember él Magyarországon. A célcsoport egy része nagy anyagi erőkkel rendelkezik. Egyre több cég készít speciális ajánlatot ennek a korosztálynak, s ahogyan finomodnak a marketingeszközök, úgy jelennek meg az 50+ célcsoport igényeire szabott csomagolási típusok, értékesítési helyek. A Charlotte Cosmetic Magyarország Kft. kínálatában számos testápolási termék szerepel, melyeknek megjelenése inkább visszafogott. Hirdetéseik is inkább a termékek hatékonyságára koncentrálnak, s nem vizuális elemekkel akarják levenni a lábukról a vásárlókat.
Király Zsolt szerint a termékfejlesztésnél előtérbe kerülnek a gyógynövényalapú készítmények, s az illatanyagokkal is másképp kell bánniuk, mint a fiataloknak szánt termékek esetében.
A Flexico által forgalmazott inkontinencia termékek fejlesztésekor a kényelem fontos szempont, ami részben drágítja a terméket. Mivel a termék a tb által támogatott, a reklámtörvény szabályai szerint a cég közvetlenül a fogyasztókat nem szólíthatja meg. Erre egyetlen módja a termék csomagolása, amelyre alapvetően a diszkrét kivitel a jellemző.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >