Diszkrét dizájn, korrekt tájékoztatás
Ma 3,3 millió 50 év feletti ember él Magyarországon. A célcsoport egy része nagy anyagi erőkkel rendelkezik. Egyre több cég készít speciális ajánlatot ennek a korosztálynak, s ahogyan finomodnak a marketingeszközök, úgy jelennek meg az 50+ célcsoport igényeire szabott csomagolási típusok, értékesítési helyek. A Charlotte Cosmetic Magyarország Kft. kínálatában számos testápolási termék szerepel, melyeknek megjelenése inkább visszafogott. Hirdetéseik is inkább a termékek hatékonyságára koncentrálnak, s nem vizuális elemekkel akarják levenni a lábukról a vásárlókat.
Király Zsolt szerint a termékfejlesztésnél előtérbe kerülnek a gyógynövényalapú készítmények, s az illatanyagokkal is másképp kell bánniuk, mint a fiataloknak szánt termékek esetében.
A Flexico által forgalmazott inkontinencia termékek fejlesztésekor a kényelem fontos szempont, ami részben drágítja a terméket. Mivel a termék a tb által támogatott, a reklámtörvény szabályai szerint a cég közvetlenül a fogyasztókat nem szólíthatja meg. Erre egyetlen módja a termék csomagolása, amelyre alapvetően a diszkrét kivitel a jellemző.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >