Diszkontáruházat nyitott az easyJet
Megnyitotta első diszkontáruházát a fapados légitársaság, az easyJet. Az easyFoodstore elnevezésű üzletben egyelőre majdnem mindent 25 pennyért árulnak – írja a DailyMail nyomán penzcentrum.hu. Siker esetén nem elképzelhetetlen a nemzetközi terjeszkedés sem.
A diszkontáruház a Magyarországon is ismert „eurósboltok”, illetve élelmiszerbank mintáját követi, azzal a különbséggel, hogy itt egyelőre majdnem minden termék 25 pennybe, azaz kb. 100 forintba kerül. A rendelkezésre álló információk szerint ez ugyan a bevezető ár, de a tervek szerint 50 pennynél nem megy majd feljebb az alapélelmiszerek egységenkénti árazása.
A polcokon széles a kínálat, kezdve a legegyszerűbb alapanyagoktól – mint például a cukor, liszt, rizs -, a száraz tésztákon, a levesporokon és a halkonzerveken át, egészen az édességekig.
Jelenleg 76 féle különböző akciós termék várja a vásárlókat, a tulajdonos ígérete szerint azonban a lista hamarosan tovább bővülhet ruhaneműkkel, illetve kozmetikumokkal is. Nagy márkákat, ismert ételkülönlegességeket ugyanakkor nem lehet találni a felhozatalban.
A brit hírportál beszámolója szerint a „fapados” diszkontlánc igazi ellenfele lehet akár az Aldinak és a Lidlnek is, sőt, a jellemzően jóval nagyobb alapterületen működő Tescónak is. Feltételezésük szerint amennyiben bejön az üzleti modell, simán elképzelhető a terjeszkedés is. A légitársaság szárnyai alatt van már például – Budapesten is – fapados hotellánc is, easyHotel néven. (penzcentrum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Átverés a levegőben: hamis utazási kártyákkal csalnak a Wizz Air nevében
Csalók próbálják megtéveszteni a gyanútlan utazókat a Wizz Air 21.…
Tovább olvasom >Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >A nemzetgazdasági miniszter rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot rendel el a légitársaságoknál
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) a problémák maradéktalan felszámolása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >