Diszkontáruházat nyitott az easyJet
Megnyitotta első diszkontáruházát a fapados légitársaság, az easyJet. Az easyFoodstore elnevezésű üzletben egyelőre majdnem mindent 25 pennyért árulnak – írja a DailyMail nyomán penzcentrum.hu. Siker esetén nem elképzelhetetlen a nemzetközi terjeszkedés sem.
A diszkontáruház a Magyarországon is ismert „eurósboltok”, illetve élelmiszerbank mintáját követi, azzal a különbséggel, hogy itt egyelőre majdnem minden termék 25 pennybe, azaz kb. 100 forintba kerül. A rendelkezésre álló információk szerint ez ugyan a bevezető ár, de a tervek szerint 50 pennynél nem megy majd feljebb az alapélelmiszerek egységenkénti árazása.
A polcokon széles a kínálat, kezdve a legegyszerűbb alapanyagoktól – mint például a cukor, liszt, rizs -, a száraz tésztákon, a levesporokon és a halkonzerveken át, egészen az édességekig.
Jelenleg 76 féle különböző akciós termék várja a vásárlókat, a tulajdonos ígérete szerint azonban a lista hamarosan tovább bővülhet ruhaneműkkel, illetve kozmetikumokkal is. Nagy márkákat, ismert ételkülönlegességeket ugyanakkor nem lehet találni a felhozatalban.
A brit hírportál beszámolója szerint a „fapados” diszkontlánc igazi ellenfele lehet akár az Aldinak és a Lidlnek is, sőt, a jellemzően jóval nagyobb alapterületen működő Tescónak is. Feltételezésük szerint amennyiben bejön az üzleti modell, simán elképzelhető a terjeszkedés is. A légitársaság szárnyai alatt van már például – Budapesten is – fapados hotellánc is, easyHotel néven. (penzcentrum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >A nemzetgazdasági miniszter rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot rendel el a légitársaságoknál
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) a problémák maradéktalan felszámolása…
Tovább olvasom >Bioüzemanyag előállításába fektet a Wizz Air
A Wizz Air 5 millió fontot (több mint 2,1 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >