Legyőzhető távolságok a Cornexivel
A 32. Wizz Air Budapest Félmaratonnal megkezdődött az őszi futóidény. Szeptemberben az ország egyik legkedveltebb élelmiszeripari márkája, a Cornexi a népszerű verseny mellett a II. Mapei Szigligeti Félmaraton és a III. Szeged Nova Futónap támogatójaként hívta fel a figyelmet az egészséges táplálkozás és a sport fontosságára. A rendezvényeken a cég elsősorban zabból készült termékeit állított a középpontba , melyek számos vitamint, ásványi anyagot, antioxidánst és növényi fehérjét tartalmaznak. //
Kapcsolódó cikkeink
Tovább növekszik a saját márkás piac
A PLMA nagy sikerű amszterdami kiállításán elhangzott előadások egységesen a…
Tovább olvasom >Elindult a Cornexi új, HCN termékcsaládjának kampánya
Január közepével indult a Cornexi új termékportfóliója, a HCN, azaz…
Tovább olvasom >Legyőzhető távolságok a Cornexivel
A 32. Wizz Air Budapest Félmaratonnal megkezdődött az őszi futóidény.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >