Legyőzhető távolságok a Cornexivel
A 32. Wizz Air Budapest Félmaratonnal megkezdődött az őszi futóidény. Szeptemberben az ország egyik legkedveltebb élelmiszeripari márkája, a Cornexi a népszerű verseny mellett a II. Mapei Szigligeti Félmaraton és a III. Szeged Nova Futónap támogatójaként hívta fel a figyelmet az egészséges táplálkozás és a sport fontosságára. A rendezvényeken a cég elsősorban zabból készült termékeit állított a középpontba , melyek számos vitamint, ásványi anyagot, antioxidánst és növényi fehérjét tartalmaznak. //
Kapcsolódó cikkeink
Tovább növekszik a saját márkás piac
A PLMA nagy sikerű amszterdami kiállításán elhangzott előadások egységesen a…
Tovább olvasom >Elindult a Cornexi új, HCN termékcsaládjának kampánya
Január közepével indult a Cornexi új termékportfóliója, a HCN, azaz…
Tovább olvasom >Legyőzhető távolságok a Cornexivel
A 32. Wizz Air Budapest Félmaratonnal megkezdődött az őszi futóidény.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >