Legyőzhető távolságok a Cornexivel
A 32. Wizz Air Budapest Félmaratonnal megkezdődött az őszi futóidény. Szeptemberben az ország egyik legkedveltebb élelmiszeripari márkája, a Cornexi a népszerű verseny mellett a II. Mapei Szigligeti Félmaraton és a III. Szeged Nova Futónap támogatójaként hívta fel a figyelmet az egészséges táplálkozás és a sport fontosságára. A rendezvényeken a cég elsősorban zabból készült termékeit állított a középpontba , melyek számos vitamint, ásványi anyagot, antioxidánst és növényi fehérjét tartalmaznak. //
Kapcsolódó cikkeink
Tovább növekszik a saját márkás piac
A PLMA nagy sikerű amszterdami kiállításán elhangzott előadások egységesen a…
Tovább olvasom >Elindult a Cornexi új, HCN termékcsaládjának kampánya
Január közepével indult a Cornexi új termékportfóliója, a HCN, azaz…
Tovább olvasom >Legyőzhető távolságok a Cornexivel
A 32. Wizz Air Budapest Félmaratonnal megkezdődött az őszi futóidény.…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >