Disney figurák teszik vonzóvá a Tesco termékek csomagolását
A rajzfilmfigurák a tervek szerint olyan árucikkekre kerülnének rá, amelynek potenciális fogyasztói között gyermekek is találhatóak. Novembertől a brit áruházban találkoznak először a vásárlók a megújult csomagolással.
Az áruházlánc bízik benne, hogy az új külső még vonzóbbá
teszi a termékeket és növekszik a forgalmuk. A Disney-s élelmiszerek közé
(műzlik, gabonapelyhek, tej vagy pékáruk) olyan termékek kerültek, amelyek mesterséges
színezéket vagy transzzsírsavat nem tartalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nemzetközi tanúsítványok garantálják a termékek és szolgáltatások magas minőségét a SPAR-nál
Minőségi tanúsítványok garantálják az élelmiszer-biztonságot és a termékminőséget a SPAR…
Tovább olvasom >Tovább erősítette nemzetközi pozícióját és milliárdos beruházásokkal zárta a 2023-as évet a BioTechUSA-cégcsoport
Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport,…
Tovább olvasom >Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi…
Tovább olvasom >