Disney figurák teszik vonzóvá a Tesco termékek csomagolását
A rajzfilmfigurák a tervek szerint olyan árucikkekre kerülnének rá, amelynek potenciális fogyasztói között gyermekek is találhatóak. Novembertől a brit áruházban találkoznak először a vásárlók a megújult csomagolással.
Az áruházlánc bízik benne, hogy az új külső még vonzóbbá
teszi a termékeket és növekszik a forgalmuk. A Disney-s élelmiszerek közé
(műzlik, gabonapelyhek, tej vagy pékáruk) olyan termékek kerültek, amelyek mesterséges
színezéket vagy transzzsírsavat nem tartalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >