Diósdon nyitott a dm
Diósdon, az Interspar tőszomszédságában nyitott új egységet a dm drogérialánc március 22-én. A 245 négyzetméteres eladótérben több mint 8000 termék várja a vásárlókat. A városban ez az első üzlet, ahol a közkedvelt saját márkás termékek mellett úgynevezett próbafal is található, ahol mini termékek közül válogathatnak a vásárlók. Ezek ideálisak utazáshoz, hosszú hétvégékhez, vagy ha csak újdonságként ki szeretnénk próbálni a terméket, mielőtt végleg áttérünk használatára.
A magyar vásárlók szívesen járnak az elsősorban háztartási és illatszertermékeket forgalmazó drogériákba, ahol 27 százalékkal költöttek többet az elmúlt évhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >