Diósdon nyitott a dm
Diósdon, az Interspar tőszomszédságában nyitott új egységet a dm drogérialánc március 22-én. A 245 négyzetméteres eladótérben több mint 8000 termék várja a vásárlókat. A városban ez az első üzlet, ahol a közkedvelt saját márkás termékek mellett úgynevezett próbafal is található, ahol mini termékek közül válogathatnak a vásárlók. Ezek ideálisak utazáshoz, hosszú hétvégékhez, vagy ha csak újdonságként ki szeretnénk próbálni a terméket, mielőtt végleg áttérünk használatára.
A magyar vásárlók szívesen járnak az elsősorban háztartási és illatszertermékeket forgalmazó drogériákba, ahol 27 százalékkal költöttek többet az elmúlt évhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >