Dinamikusan terjeszkedik a Wizz Air
A Wizz Air ambiciózus terjeszkedési tervei között szerepel, hogy a következő fél-egy évben indiai járatokat indít, valamint betör a pakisztáni piacra is – számolt be a Portfolio. A légitársaság ezen lépésekkel tovább erősíti pozícióját a nemzetközi légi közlekedésben, és már jövő márciustól forgalomba állítja új, keskeny törzsű, nagy hatótávolságú Airbus A321 XLR repülőgépeit a London és Dzseddah közötti útvonalon.

Indiai és pakisztáni piacokra tör a Wizz Air
A Wizz Air új járatain, amelyek közel hét órás utak lesznek, a megszokott hosszú távú kényelmi szolgáltatások, mint például dönthető ülések, fedélzeti szórakoztató rendszerek és ingyenes étkezések, nem lesznek elérhetők. Váradi József, a légitársaság vezérigazgatója egy Abu Dhabiban adott interjúban elmondta, hogy minden extra szolgáltatásért fizetni kell majd – a víztől kezdve a rágcsálnivalókig és a kézipoggyászig –, mivel ezek szállítása költséggel jár. Az új repülőgépeken a berendezés a rövidebb útvonalakon használt gépekkel egyezik meg, és az utasoknak három fedélzeti mosdót kell majd megosztaniuk.
Az alacsony árakkal operáló légitársaság új modellje célja, hogy a légi közlekedést „demokratizálja”, azaz az utasok saját igényeik szerint választhassanak a különböző szolgáltatások közül. Az alapjegy ára 134,99 font – mintegy 63 ezer forint –, de lehetőség van extra szolgáltatások vásárlására, például korlátlan étel- és italfogyasztásra, nagyobb lábtérre és poggyászra.
A Wizz Air nem csak Indiában és Pakisztánban lát potenciált: Szaúd-Arábiába is szeretne több járatot indítani, mivel ezek az útvonalak népszerűek az Egyesült Arab Emírségek piacán. Váradi kiemelte, hogy az Abu-Dzabi bázis fontossága folyamatosan nő a légitársaság életében, és jelenleg a kapacitásuk 7%-át teszi ki, amely várhatóan tovább bővül.
A légitársaság vezetése bízik abban, hogy a költséghatékony működési modell és az új piacokra való belépés hosszú távon sikeressé teszi a Wizz Airt a nemzetközi légi közlekedés piacán.
Kapcsolódó cikkeink
Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
A turizmus világszerte robbanásszerűen növekszik, különösen Ázsiában, ahol a bővülő…
Tovább olvasom >A Wizz Air visszautasítja a rejtett költségekről szóló vádakat
A nyári utazási szezon derekán ismét reflektorfénybe kerültek a diszkont…
Tovább olvasom >Az OTP Travel második alkalommal kapta meg a Travelife Partner minősítést
Az OTP Travel ismét elnyerte a Travelife Partner szintű nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >