Dinamikusan terjeszkedik a Wizz Air
A Wizz Air ambiciózus terjeszkedési tervei között szerepel, hogy a következő fél-egy évben indiai járatokat indít, valamint betör a pakisztáni piacra is – számolt be a Portfolio. A légitársaság ezen lépésekkel tovább erősíti pozícióját a nemzetközi légi közlekedésben, és már jövő márciustól forgalomba állítja új, keskeny törzsű, nagy hatótávolságú Airbus A321 XLR repülőgépeit a London és Dzseddah közötti útvonalon.
A Wizz Air új járatain, amelyek közel hét órás utak lesznek, a megszokott hosszú távú kényelmi szolgáltatások, mint például dönthető ülések, fedélzeti szórakoztató rendszerek és ingyenes étkezések, nem lesznek elérhetők. Váradi József, a légitársaság vezérigazgatója egy Abu Dhabiban adott interjúban elmondta, hogy minden extra szolgáltatásért fizetni kell majd – a víztől kezdve a rágcsálnivalókig és a kézipoggyászig –, mivel ezek szállítása költséggel jár. Az új repülőgépeken a berendezés a rövidebb útvonalakon használt gépekkel egyezik meg, és az utasoknak három fedélzeti mosdót kell majd megosztaniuk.
Az alacsony árakkal operáló légitársaság új modellje célja, hogy a légi közlekedést „demokratizálja”, azaz az utasok saját igényeik szerint választhassanak a különböző szolgáltatások közül. Az alapjegy ára 134,99 font – mintegy 63 ezer forint –, de lehetőség van extra szolgáltatások vásárlására, például korlátlan étel- és italfogyasztásra, nagyobb lábtérre és poggyászra.
A Wizz Air nem csak Indiában és Pakisztánban lát potenciált: Szaúd-Arábiába is szeretne több járatot indítani, mivel ezek az útvonalak népszerűek az Egyesült Arab Emírségek piacán. Váradi kiemelte, hogy az Abu-Dzabi bázis fontossága folyamatosan nő a légitársaság életében, és jelenleg a kapacitásuk 7%-át teszi ki, amely várhatóan tovább bővül.
A légitársaság vezetése bízik abban, hogy a költséghatékony működési modell és az új piacokra való belépés hosszú távon sikeressé teszi a Wizz Airt a nemzetközi légi közlekedés piacán.
Kapcsolódó cikkeink
Ezek voltak a legnépszerűbb üdülőhelyek idén a magyarok körében
A Netrisk adatai szerint a külföldre utazók idén átlagosan egy…
Tovább olvasom >A dubai Apparel Grouppal társulva terjeszkedik a Carrefour Indiában
A francia multinacionális kereskedelmi óriás, a Carrefour franchise megállapodásra lépett…
Tovább olvasom >Egyre többet költ a magyar turista külföldön
A magyarok külföldi utazásai és költései jelentősen nőttek 2024 második…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kávévilágnapi érdekességek, amiket nem tudtál a McCaféról
A McCafé az elmúlt 21 évben honosodott meg a magyar…
Tovább olvasom >Minél magasabb pozíciót töltenek be, annál nagyobb a nyomás a nőkön, hogy gyorsan visszatérjenek a szülési szabadságról
Szigorú szabályok védik a gyermeket vállaló alkalmazottakat, mégis számos akadály…
Tovább olvasom >Versenyhátrányba kerülhet Magyarország a vendégmunkásokért folytatott harcban
Az elmúlt három évben több mint 100 ezer vendégmunkás érkezett…
Tovább olvasom >