Dinamikusan terjeszkedik a Wizz Air
A Wizz Air ambiciózus terjeszkedési tervei között szerepel, hogy a következő fél-egy évben indiai járatokat indít, valamint betör a pakisztáni piacra is – számolt be a Portfolio. A légitársaság ezen lépésekkel tovább erősíti pozícióját a nemzetközi légi közlekedésben, és már jövő márciustól forgalomba állítja új, keskeny törzsű, nagy hatótávolságú Airbus A321 XLR repülőgépeit a London és Dzseddah közötti útvonalon.
A Wizz Air új járatain, amelyek közel hét órás utak lesznek, a megszokott hosszú távú kényelmi szolgáltatások, mint például dönthető ülések, fedélzeti szórakoztató rendszerek és ingyenes étkezések, nem lesznek elérhetők. Váradi József, a légitársaság vezérigazgatója egy Abu Dhabiban adott interjúban elmondta, hogy minden extra szolgáltatásért fizetni kell majd – a víztől kezdve a rágcsálnivalókig és a kézipoggyászig –, mivel ezek szállítása költséggel jár. Az új repülőgépeken a berendezés a rövidebb útvonalakon használt gépekkel egyezik meg, és az utasoknak három fedélzeti mosdót kell majd megosztaniuk.
Az alacsony árakkal operáló légitársaság új modellje célja, hogy a légi közlekedést „demokratizálja”, azaz az utasok saját igényeik szerint választhassanak a különböző szolgáltatások közül. Az alapjegy ára 134,99 font – mintegy 63 ezer forint –, de lehetőség van extra szolgáltatások vásárlására, például korlátlan étel- és italfogyasztásra, nagyobb lábtérre és poggyászra.
A Wizz Air nem csak Indiában és Pakisztánban lát potenciált: Szaúd-Arábiába is szeretne több járatot indítani, mivel ezek az útvonalak népszerűek az Egyesült Arab Emírségek piacán. Váradi kiemelte, hogy az Abu-Dzabi bázis fontossága folyamatosan nő a légitársaság életében, és jelenleg a kapacitásuk 7%-át teszi ki, amely várhatóan tovább bővül.
A légitársaság vezetése bízik abban, hogy a költséghatékony működési modell és az új piacokra való belépés hosszú távon sikeressé teszi a Wizz Airt a nemzetközi légi közlekedés piacán.
Kapcsolódó cikkeink
Budapest és Eger vezetik a karácsonyi úti célok listáját a belföldi utazók körében
A Szallas.hu előfoglalási adatai szerint Budapest és Eger továbbra is…
Tovább olvasom >Növekvő pályán az európai diszkont-légitársaságok
Novemberben tovább erősödtek Európa meghatározó diszkont-légitársaságai, a Ryanair és a…
Tovább olvasom >Hétszázra nőtt a A Lidl spanyolországi üzleteinek száma
A Lidl diszkont egyszerre hét új üzletet nyitott Spanyolországban, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >