Dinamikusan növeli diszkonthálózatát az Aldi az USA-ban
A német Aldi dinamikusan növeli diszkonthálózatát az Egyesült Államokban. A céljuk az, hogy erősítsék pozíciójukat az ottani riválisok, a Walmart és a Publix Super Markets mellett, különösen az Egyesült Államok délkeleti államaiban.

Az amerikai piacon erősít az ALDI
Az Aldi tervei szerint az amerikai boltjai száma 2700-ra nő azzal, hogy megvásárolják a Winn-Dixie és Harveys szupermarketláncokat üzemeltető Southeastern Grocers vállalatot. A tranzakcióhoz szükséges versenyjogi hozzájárulások megszerzése után az ügylet várhatóan a jövő év első felében zárul le.
Az Aldi tervezi, hogy az új áruházak közül néhányat átalakít saját márkájú üzletté, míg mások megtartják jelenlegi nevüket és profiljukat. Ezen túlmenően az Aldi további 120 új áruházzal bővíti az idei amerikai hálózatát, különös hangsúlyt fektetve a délkeleti régióra, ahol eddig is jelentős beruházásokat hajtott végre.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >