Dinamikusan növeli diszkonthálózatát az Aldi az USA-ban
A német Aldi dinamikusan növeli diszkonthálózatát az Egyesült Államokban. A céljuk az, hogy erősítsék pozíciójukat az ottani riválisok, a Walmart és a Publix Super Markets mellett, különösen az Egyesült Államok délkeleti államaiban.

Az amerikai piacon erősít az ALDI
Az Aldi tervei szerint az amerikai boltjai száma 2700-ra nő azzal, hogy megvásárolják a Winn-Dixie és Harveys szupermarketláncokat üzemeltető Southeastern Grocers vállalatot. A tranzakcióhoz szükséges versenyjogi hozzájárulások megszerzése után az ügylet várhatóan a jövő év első felében zárul le.
Az Aldi tervezi, hogy az új áruházak közül néhányat átalakít saját márkájú üzletté, míg mások megtartják jelenlegi nevüket és profiljukat. Ezen túlmenően az Aldi további 120 új áruházzal bővíti az idei amerikai hálózatát, különös hangsúlyt fektetve a délkeleti régióra, ahol eddig is jelentős beruházásokat hajtott végre.
Kapcsolódó cikkeink
Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Húsvéti defláció: 7,5%-kal olcsóbb a húsvéti menü az ALDI-ban
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az…
Tovább olvasom >Radikális árcsökkenés az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország jelentős árcsökkentést hajt végre húsvét előtt. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >