Dinamikusan növeli diszkonthálózatát az Aldi az USA-ban
A német Aldi dinamikusan növeli diszkonthálózatát az Egyesült Államokban. A céljuk az, hogy erősítsék pozíciójukat az ottani riválisok, a Walmart és a Publix Super Markets mellett, különösen az Egyesült Államok délkeleti államaiban.

Az amerikai piacon erősít az ALDI
Az Aldi tervei szerint az amerikai boltjai száma 2700-ra nő azzal, hogy megvásárolják a Winn-Dixie és Harveys szupermarketláncokat üzemeltető Southeastern Grocers vállalatot. A tranzakcióhoz szükséges versenyjogi hozzájárulások megszerzése után az ügylet várhatóan a jövő év első felében zárul le.
Az Aldi tervezi, hogy az új áruházak közül néhányat átalakít saját márkájú üzletté, míg mások megtartják jelenlegi nevüket és profiljukat. Ezen túlmenően az Aldi további 120 új áruházzal bővíti az idei amerikai hálózatát, különös hangsúlyt fektetve a délkeleti régióra, ahol eddig is jelentős beruházásokat hajtott végre.
Kapcsolódó cikkeink
Receptekkel kampányol a brit Aldi a gyermekek egészségesebb táplákozásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ország történetének legnagyobb élelmiszergyűjtése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Brutális árverseny jöhet – úgy néz ki, itt a Mere diszkontlánc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itthon egy robotporszívó, Lengyelországban a legújabb csúcs iPhone vezeti a Black Friday toplistát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Black Week a Rossmann-nál: 15% kedvezmény a Rossmann+ tagoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szülőszobai eseménynapló, gyógyító kert és traumatudatos felnőttképzési rendszer is van idén a BioTechUSA az Egészségért Díj nyertesei között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

