Dinamikus fejlődést tervez az idén a Hungary Meat Kft.
A múlt évi valamivel több mint 1 millió darabos vágásszámot az idén mintegy 1,3 millió körülire kívánja növelni a kiskunfélegyházi Hungary Meat Kft., amely a Pini csoport tagja, és másfél évtizede van jelen Magyarországon.
Minderről Jankó Ferenc, a Pini csoport magyar leányvállalatának volt igazgatója, a cég jelenlegi szaktanácsadója beszélt szerdán Budapesten egy szakmai háttérbeszélgetésen. Jelezte: a társaság – amely Magyarország egyik legjelentősebb húsüzeme – az idén 65-70 milliárd forintos árbevételt tervez, szemben a múlt évi 58,2 milliárd forinttal. A dinamikus árbevétel-növekedést a szaktanácsadó a piaci folyamatok kedvezőbbre fordulásával magyarázta.
A cég még a válság éveiben is jelentős árbevétel-növekedést könyvelhetett el, ugyanis 2009-ben még 49,2 milliárd forint volt a Hungary Meat árbevétele, a múlt évben ez 9 milliárd forinttal emelkedett. Az árbevételt elsősorban a külföldi piacokon történő eladások árbevétele növelte. Tavalyelőtt e piaci szegmensben 36,2 milliárd forintot tett ki a bevétel, 2010-ben pedig 47 milliárd forintra rúgott.
A társaság árbevételének mintegy 70 százalékát adja a kivitel, a fennmaradó hányadot pedig a belföldi eladás. A cég 2009-ben 12,965 milliárd forintos árbevételt ért el Magyarországon, tavaly pedig mintegy 2 milliárd forinttal kevesebbet, azaz 11,151 milliárd forintot. A belföldi árbevétel csökkenését Jankó Ferenc a hazai piac szűkülésével magyarázta. A cég adózás előtt eredménye 2009-ben 304, 2010-ben pedig 412 millió forintot tett ki.
A szaktanácsadó megemlítette, hogy a cég jó kapcsolatban van szállítóival és korrekten, rövid határidőre kifizeti a megvásárolt árut. Úgy vélte: a magyar sertések számát úgy lehetne növelni, ha a korábbi háztáji kistenyésztők szervezett módon ismét megjelennének a piacon, mint eladók. A múlt évi valamivel több mint 1 millió darabos vágásszámot az idén mintegy 1,3 millió körülire kívánja növelni a kiskunfélegyházi Hungary Meat Kft., amely a Pini csoport tagja, és másfél évtizede van jelen Magyarországon.
Minderről Jankó Ferenc, a Pini csoport magyar leányvállalatának volt igazgatója, a cég jelenlegi szaktanácsadója beszélt szerdán Budapesten egy szakmai háttérbeszélgetésen. Jelezte: a társaság – amely Magyarország egyik legjelentősebb húsüzeme – az idén 65-70 milliárd forintos árbevételt tervez, szemben a múlt évi 58,2 milliárd forinttal. A dinamikus árbevétel-növekedést a szaktanácsadó a piaci folyamatok kedvezőbbre fordulásával magyarázta.
A cég még a válság éveiben is jelentős árbevétel-növekedést könyvelhetett el, ugyanis 2009-ben még 49,2 milliárd forint volt a Hungary Meat árbevétele, a múlt évben ez 9 milliárd forinttal emelkedett. Az árbevételt elsősorban a külföldi piacokon történő eladások árbevétele növelte. Tavalyelőtt e piaci szegmensben 36,2 milliárd forintot tett ki a bevétel, 2010-ben pedig 47 milliárd forintra rúgott.
A társaság árbevételének mintegy 70 százalékát adja a kivitel, a fennmaradó hányadot pedig a belföldi eladás. A cég 2009-ben 12,965 milliárd forintos árbevételt ért el Magyarországon, tavaly pedig mintegy 2 milliárd forinttal kevesebbet, azaz 11,151 milliárd forintot. A belföldi árbevétel csökkenését Jankó Ferenc a hazai piac szűkülésével magyarázta. A cég adózás előtt eredménye 2009-ben 304, 2010-ben pedig 412 millió forintot tett ki
A szaktanácsadó megemlítette, hogy a cég jó kapcsolatban van szállítóival és korrekten, rövid határidőre kifizeti a megvásárolt árut. Úgy vélte: a magyar sertések számát úgy lehetne növelni, ha a korábbi háztáji kistenyésztők szervezett módon ismét megjelennének a piacon, mint eladók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >