Díjeső hullott a Wonderduck Agency-nek az idei Év promóciója versenyen
A Wonderduck Agency Zrt. a múlt hét végi Év promóciója 2012 díjátadón 4 díjat kapott meg, és ezzel az idei év rekordere lett a versenyben. Élelmiszer kategóriában a Mondelez Hungária Kft. (a Kraft Foods Hungária új neve) számára lebonyolított „Gyűjtsd a fényeket 2011” promócióval bronzérmet, kereskedelmi kategóriában a Tchibo Budapest Kft. „Tchibo pláza road-show” kampányáért szintén bronzérmet kaptak, ezen kívül a Trade Marketing Klub és a Popai különdíját is elhozták.
A Trade Magazin idén ötödik alkalommal választotta meg az általa hirdetett Év promóciója verseny nyerteseit, amelyet minden évben öt kategóriában hirdetnek ki. A Versenybe nevezett promóciókat élelmiszer, ital, non-food, horeca és kereskedelmi kategóriák szerint értékelik, szakmai zsűri, kereskedő partnerek és vásárlói vélemények alapján.
A Tchibo nyertes kampányában a Wonderduck Agency feladata a TCHIBO CAFISSIMO kávégépek, és a TCHIBO Espresso kávé ízeinek megismertetése volt, illetve ezek értékesítésének növelése. A szakmai zsűri bronzérmén kívül a Popai Magyarország Egyesület különdíját is megkapta.
A Mondelez Hungária Kft. „Gyűjtsd az ünnepi fényeket” promóciójában 3 termékcsalád részvételével zajló, vásárláshoz kötött azonnali ajándékmechanizmusa nyerte el a szakmai elismerést és a Trade Marketing Klub különdíját is.
„Ezúton is nagyon köszönjük a nekünk ítélt díjakat, örülünk, hogy ügyfeleink elégedettségén kívül az általunk bonyolított promóciók színvonala elnyerte a szakma elismerését is. Ígérjük, hogy a jövőben is méltók leszünk hozzá, köszönjük mindkét ügyfelünknek a rugalmas együttműködést, a díjak és az elismerés természetesen nekik is szól.”- mondta el Soós S. Zoltán, a Wonderduck Agency vezérigazgatója.
A Wonderduck Agency az idei évben a btl üzletágán kívül a rendezvényszervezés, online és integrált szolgáltatásaiban is az innovációs fejlesztésekre, egyedi megoldásokra helyezi a hangsúlyt, hogy ügyfelei sikerét maximalizálni tudja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >