Díjeső hullott a Wonderduck Agency-nek az idei Év promóciója versenyen
A Wonderduck Agency Zrt. a múlt hét végi Év promóciója 2012 díjátadón 4 díjat kapott meg, és ezzel az idei év rekordere lett a versenyben. Élelmiszer kategóriában a Mondelez Hungária Kft. (a Kraft Foods Hungária új neve) számára lebonyolított „Gyűjtsd a fényeket 2011” promócióval bronzérmet, kereskedelmi kategóriában a Tchibo Budapest Kft. „Tchibo pláza road-show” kampányáért szintén bronzérmet kaptak, ezen kívül a Trade Marketing Klub és a Popai különdíját is elhozták.
A Trade Magazin idén ötödik alkalommal választotta meg az általa hirdetett Év promóciója verseny nyerteseit, amelyet minden évben öt kategóriában hirdetnek ki. A Versenybe nevezett promóciókat élelmiszer, ital, non-food, horeca és kereskedelmi kategóriák szerint értékelik, szakmai zsűri, kereskedő partnerek és vásárlói vélemények alapján.
A Tchibo nyertes kampányában a Wonderduck Agency feladata a TCHIBO CAFISSIMO kávégépek, és a TCHIBO Espresso kávé ízeinek megismertetése volt, illetve ezek értékesítésének növelése. A szakmai zsűri bronzérmén kívül a Popai Magyarország Egyesület különdíját is megkapta.
A Mondelez Hungária Kft. „Gyűjtsd az ünnepi fényeket” promóciójában 3 termékcsalád részvételével zajló, vásárláshoz kötött azonnali ajándékmechanizmusa nyerte el a szakmai elismerést és a Trade Marketing Klub különdíját is.
„Ezúton is nagyon köszönjük a nekünk ítélt díjakat, örülünk, hogy ügyfeleink elégedettségén kívül az általunk bonyolított promóciók színvonala elnyerte a szakma elismerését is. Ígérjük, hogy a jövőben is méltók leszünk hozzá, köszönjük mindkét ügyfelünknek a rugalmas együttműködést, a díjak és az elismerés természetesen nekik is szól.”- mondta el Soós S. Zoltán, a Wonderduck Agency vezérigazgatója.
A Wonderduck Agency az idei évben a btl üzletágán kívül a rendezvényszervezés, online és integrált szolgáltatásaiban is az innovációs fejlesztésekre, egyedi megoldásokra helyezi a hangsúlyt, hogy ügyfelei sikerét maximalizálni tudja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >