Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év Displaye” címet a 2010 óta évente megrendezésre kerülő magyar POPAI Awards POP versenysorozatban. Hét kategóriában összesen 21 helyezett vehette át a trófeát és az oklevelet az ünnepélyes díjkiosztón.
A 15 éves hagyományra visszatekintő magyar POPAI Awards POP versenyek történetében kiemelkedő volt az idei év. Nagy számban érkeztek pályamunkák Tapolcára, a Trade magazin Business Days konferencia 5 napjára, ahol szeptember 23–27. között tekinthették meg és zsűrizhették az érdeklődők a benevezett vásárláshelyi eszközöket. Idén a nagy méretű installációk és a Futball EB tematika dominálta a zsúfolásig megtelt termet. Közel 200-an zsűrizték, és majd háromszor ennyien tekintették meg a nevezéseket, ami rekord a verseny történetében.
Díjazottak
A verseny történetében harmadszor (2018, 2023) történt meg, hogy az Év Displaye címet elnyert, legtöbb szavazatot kapott pályamunka a „Tartós installáció” kategória első helyezettje lett. Érdekesség, hogy csakúgy, mint tavaly és 5 évvel ezelőtt, ez a győztes display is a Coca-Cola HBC nevezése volt. A „Coke Creations Oreo display” mind az „Eredetiség és innováció”, mind az „Összhatás és hatékonyság” szempontból a legmagasabb pontszámot kapta.
A displayt egy új, limitált, csokis, Oreo keksz ízesítésű, aludobozos Coca-Cola termék bevezetésének támogatására tervezték. A dinamikus alak, a világítással kiemelt Oreo keksz részek kialakításának célja a célközönség figyelmének megragadása és a különleges ízvilág kihangsúlyozása volt. Egyedi fekete-fehér szín és formavilág, a kampányhoz köthető dekorelemek és a digitális kijelzőn futó reklámfilm tette még különlegesebbé ezt a megjelenést.
Néhány kategóriában, így a legtöbb nevezéssel rendelkező „Nem tartós normál” szekcióban is több osztott helyezés hirdettek.
A Coca-Cola HBC Magyarország csapata összesen 6 díjat vitt haza. Az Unilever 4, a Peaktime/POS Services és a PICK 3, a DS Smith 2, a Digitálisreklám, Sole-Mizo, POS Solutions pedig 1 trófeát nyert el. Többen a megrendelővel vagy a gyártóval közösen vették át az elismerést, így a 3P Solutions és a Promission 4, a Displaygyár 3, a Hell, a SPAR és a Trusted Implementation 2, az Ati-Dekor, Coty, Heineken, MediLine, SilverLine pedig 1 trófeával lettek gazdagabbak.
A kategória első helyezettek képviselhetik hazánkat a POP világbajnoki Shop! POPAI Global Awards nemzetközi versenyen, ahova kizárólag a nemzeti versenyek győztesei nevezhetnek.
Világszínvonalban a magyar kreativitás
Ünnepélyes keretek között átadták a tavalyi magyar Év Displaye 2023 győztesének a Shop! POPAI Global Awards nemzetek viadalán elnyert világbajnoki trófeáját, a „POP Oscarjaként” is számon tartott arany felkiáltójelet is. A Coke Creations 2 raklapos display nevezésért járó díj a tervező és gyártó Trusted Implementation és a megbízó Coca-Cola HBC kreatív együttműködését dicséri.
„Tartós installáció” kategória
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Coke-Orea-szembol_opt-200x300.jpeg)
1. ÉV DISPLAYE és „Tartós installáció” kategória I. helyezett (osztott első hely), Coke Creations Oreo display
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Tartos-install-1-hely-_opt-200x300.jpeg)
1. Gösser Beer Spritz display (osztott első hely), POS Services
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/2024_09_27_10_40_50_A71_fmt.png)
2. Kinley Pink Torta, Coca-Cola HBC Magyarország
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Tartos-install-3-hely-_opt-200x300.jpeg)
3. Sunnywood Farmház installáció, DS Smith Packaging Hungary
„Tartós normál” kategória
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Tartos-normal-1-hely-P_opt-200x300.jpeg)
1. Óriás szalámi beépített hűtővel, Pick Szeged
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Tartos-normal-2-hely-C_opt-200x300.jpeg)
2. PerfectMix Display, Coca-Cola HBC Magyarország
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Tartos-normal-3-hely-P_opt-200x300.jpeg)
3. PICK Karácsonyfa display, Pick Szeged
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Tartos-normal-3-hely-M_opt-200x300.jpeg)
3. Mignon sziget, Sole-Mizo
„Nem tartós normál” kategória
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Nemtartos-normal-1-hel_opt-200x300.jpeg)
1. Domestos Foam termék alakú display, Unilever Magyarország
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Nemtartos-normal-2-hel_opt-200x300.jpeg)
2. Dove zuhany display, Unilever Magyarország
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Nemtartos-normal-2-he_opt1-200x300.jpeg)
2. Kutyamacska számlálós papírdisplay, Peaktime Agency és POS Services
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Nemtartos-normal-3-hel_opt-200x300.jpeg)
3. SWISS Collagen display, DS Smith Packaging Hungary
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Nemtartos-normal-3-he_opt-200x300.jpeg)
3. COTY Bourjois FSDU display, POS Solutions
„Nem tartós installáció” kategória
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Nem-tartos-install-1-h_opt-300x200.jpeg)
1. Domestos Foam installáció, Unilever Magyarország
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Nem-tartos-install-2-h_opt-200x300.jpeg)
2. Stadion – Foci EB stadion display, Coca-Cola HBC Magyarország
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Nem-tartos-install-3-h_opt-200x300.jpeg)
3. UEFA Personal Care installáció, Unilever Magyarország
„Kis méretű” kategória
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/2024_09_25_15_32_03_R6_opt-300x200.jpeg)
1. SPAR Növényi tej polczászló, POS Services
„Kampány” kategória
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Kampany-1-helyFuzeTea_opt-300x200.jpeg)
1. Fuzetea Hexa display és Kisbusz nyári promóció, Coca-Cola HBC Magyarország
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Kampany-2-hely-Pick-x-_opt-200x300.jpeg)
2. PICK X MLSZ körbejárható display, Pick Szeged
„Digitális” kategória
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Digitalis-1-hely-Digit_opt-200x300.jpeg)
1. KoKo Dairy Free polcélkijelzős display digitális kioszkkal, Digitálisreklám.hu
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Digitalis-2hely-CC-LED_opt-300x200.jpeg)
2. Coke 300 ml – LED-fal Coca-Cola HBC Magyarország
Minden résztvevőnek és díjazottnak itt is gratulálunk!
Kapcsolódó cikkeink
40 magyar város 73 SPAR üzletének több mint 8000 termékét viszi házhoz a Wolt: Már a heti nagybevásárlást is online intézik a magyarok
Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi…
Tovább olvasom >A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >Európai Turizmus Fórum
Az Európai Unió Tanácsa soros elnökségének diplomáciai eseményei között zajlott…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >