Díjeső a 15. POP versenyen

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 12. 03. 19:10

Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év Displaye” címet a 2010 óta évente megrendezésre kerülő magyar POPAI Awards POP versenysorozatban. Hét kategóriában összesen 21 helyezett vehette át a trófeát és az oklevelet az ünnepélyes díjkiosztón.

Popai logó

A 15 éves hagyományra vissza­tekintő magyar POPAI Awards POP versenyek történetében kiemelkedő volt az idei év. Nagy számban érkeztek pályamunkák Tapolcára, a Trade magazin Business Days konferencia 5 napjára, ahol szeptember 23–27. között tekinthették meg és zsűrizhették az érdeklődők a benevezett vásárláshelyi eszközöket. Idén a nagy méretű installációk és a Futball EB tematika dominálta a zsúfolásig megtelt termet. Közel 200-an zsűrizték, és majd háromszor ennyien tekintették meg a nevezéseket, ami rekord a verseny történetében.

Díjazottak

A verseny történetében harmadszor (2018, 2023) történt meg, hogy az Év Displaye címet elnyert, legtöbb szavazatot kapott pályamunka a „Tartós installáció” kategória első helyezettje lett. Érdekesség, hogy csakúgy, mint tavaly és 5 évvel ezelőtt, ez a győztes display is a Coca-Cola HBC nevezése volt. A „Coke Creations Oreo display” mind az „Eredetiség és innováció”, mind az „Összhatás és hatékonyság” szempontból a legmagasabb pontszámot kapta.

A displayt egy új, limitált, csokis, Oreo keksz ízesítésű, aludobozos Coca-Cola termék bevezetésének támogatására tervezték. A dinamikus alak, a világítással kiemelt Oreo keksz részek kialakításának célja a célközönség figyelmének megragadása és a különleges ízvilág kihangsúlyozása volt. Egyedi fekete-fehér szín és formavilág, a kampányhoz köthető dekorelemek és a digitális kijelzőn futó reklámfilm tette még különlegesebbé ezt a megjelenést.

Néhány kategóriában, így a legtöbb nevezéssel rendelkező „Nem tartós normál” szekcióban is több osztott helyezés hirdettek.

A Coca-Cola HBC Magyarország csapata összesen 6 díjat vitt haza. Az Unilever 4, a Peaktime/POS Services és a PICK 3, a DS Smith 2, a Digitálisreklám, Sole-Mizo, POS Solutions pedig 1 trófeát nyert el. Többen a megrendelővel vagy a gyártóval közösen vették át az elismerést, így a 3P Solutions és a Promission 4, a Displaygyár 3, a Hell, a SPAR és a Trusted Implementation 2, az Ati-Dekor, Coty, Heineken, MediLine, SilverLine pedig 1 trófeával lettek gazdagabbak.

A kategória első helyezettek képviselhetik hazánkat a POP világbajnoki Shop! POPAI Global Awards nemzetközi versenyen, ahova kizárólag a nemzeti versenyek győztesei nevezhetnek.

Világszínvonalban a magyar kreativitás

Ünnepélyes keretek között átadták a tavalyi magyar Év Displaye 2023 győztesének a Shop! POPAI Global Awards nemzetek viadalán elnyert világbajnoki trófeáját, a „POP Oscar­jaként” is számon tartott arany felkiáltójelet is. A Coke Creations 2 raklapos display nevezésért járó díj a tervező és gyártó Trusted Implementation és a megbízó Coca-Cola HBC kreatív együttműködését dicséri. 

 

„Tartós installáció” kategória

1. ÉV DISPLAYE és „Tartós installáció” kategória I. helyezett (osztott első hely), Coke Creations Oreo display

1. Gösser Beer Spritz display (osztott első hely), POS Services

2. Kinley Pink Torta, Coca-Cola HBC Magyarország

3. Sunnywood Farmház installáció, DS Smith Packaging Hungary

„Tartós normál” kategória

1. Óriás szalámi beépített hűtővel, Pick  Szeged

2. PerfectMix Display, Coca-Cola HBC Magyarország

3. PICK Karácsonyfa display, Pick Szeged

3. Mignon sziget, Sole-Mizo

„Nem tartós normál” kategória

1. Domestos Foam termék alakú display, Unilever Magyarország

2. Dove zuhany display, Unilever Magyarország

2. Kutyamacska számlálós papírdisplay, Peaktime Agency és POS Services

3. SWISS Collagen display, DS Smith Packaging Hungary

3. COTY Bourjois FSDU display, POS  Solutions

„Nem tartós installáció” kategória

1. Domestos Foam installáció, Unilever Magyarország

2. Stadion – Foci EB stadion display, Coca-Cola HBC Magyarország

3. UEFA Personal Care installáció, Unilever Magyarország

„Kis méretű” kategória

1. SPAR Növényi tej polczászló, POS Services

„Kampány” kategória

1. Fuzetea Hexa display és Kisbusz nyári promóció, Coca-Cola HBC Magyarország

2. PICK X MLSZ körbejárható display, Pick Szeged

„Digitális” kategória

1. KoKo Dairy Free polcélkijelzős display digitális kioszkkal, Digitálisreklám.hu

2. Coke 300 ml – LED-fal Coca-Cola HBC Magyarország

Minden résztvevőnek és díjazottnak itt is gratulálunk!

Kapcsolódó cikkeink