Díjazzák a kulturális turizmus területén kiemelkedő településeket
Az Art is Business olyan értékteremtő és -megóvó platform, amely találkozásokat indukál a művészeti és az üzleti gondolkodók között, hogy együttműködéseket hozhassanak létre. Ennek az egyik legfontosabb állomása az Art is Business Díj, amelyet 2019 óta hirdetnek meg azzal a szándékkal, hogy az adott évben a kulturális élet területén kiemelkedően teljesítő településeket, mecénásokat, művészeket és vállalati szakembereket díjazzák, illetve elősegítsék a művészeti és üzleti élet között a párbeszédet.
A kulturális turisztika kategóriában harmadik alkalommal várják a nevezéseket. A nyertes Nyíregyháza és Pécs nyomdokaiba léphet és mutathatja meg, miért is fontos számára a helyi kulturális értékek és művészet bemutatása az odalátogató turistáknak és a helyi lakosoknak. A kategória szakmai partnere a Hungary NEXT Országmárka Műhely. A 6. Art is Business Díjra 2024. szeptember 15-ig lehet jelentkezni.
Az előző években, olyan városok érdemelték ki a díjat, mint Pécs (2022) és Nyíregyháza (2020), a vállalatok és magánemberek közül pedig, mint a B. Braun Magyarország, a Mastercard, a BMW Magyarország, a KPMG, a Magyar Telekom, az Intelligent Power Solutions, a Vylyan Pincészet, a Káli Art Inn, az Egis Gyógyszergyár, a Duda Éva Társulat, Gazsi Zoltán, Sófi József, Horgas Eszter, Dinyés Dániel, Rényi Andrea, Polgár András, Gergye Krisztián.
Az Art is Business kétévente hirdeti meg a “Kulturális turizmus” kategóriát, melynek célja, hogy bemutassa azokat a magyarországi településeket, amelyek a történelmi, művészeti és kulturális emlékeiket stratégiai szinten igyekeznek bemutatni a helyi közösségnek és turistáknak, illetve a település szerves részeként képesek beépíteni a kultúrát a működésébe. A pályázatok – a zsűri mellett – szakmai elbírálásában partner, a Bódis Gábor vezette Hungary NEXT Országmárka Műhely.
A díjra a pályázati űrlap kitöltésével jelentkezhetnek a települések/település-hálózatok 2024. szeptember 15-ig. Az elbírálás során hangsúlyos szempontként jelenik meg, hogy milyen régóta építkezik a település stratégia szinten, milyen formában és csatornákon érik el a célcsoportjaikat, illetve, hogy a település/település-hálózat lakói mennyire involválódnak.
További információ a pályázatról IDE KATTINTVA elérhető.
Az Art is Business szakmai bizottsága rendkívül fontosnak tartja, hogy a hazai művészeti kommunikációs szakma és az előző évek nyertesei közösen döntsenek az aktuális év pályázatairól, így olyan művészeti kommunikációs vezetőket és vállalati vezetőket, illetve mecénásokat kértek fel, mint Bíró Árpád, az Örkény Színház marketing- és kommunikációs vezetője, Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője, Juhász Dóra, a MOME brand- és kommunikációs igazgatója, Hóbor Helga, a Nemzeti Táncszínház kommunikációs és értékesítési vezetője, Jávor Zsófia, a MÜPA PR- és kommunikációs tartalomfejlesztési vezetője, Misetics Mátyás, a MITTE Communications kreatív igazgatója, Molnár Júlia és Héjja Róbert, a Káli Art Inn tulajdonosai, Tornóczky Gabriella, az Egis Gyógyszergyár kommunikációs vezetője, Gazsi Zoltán, az Eisberg Magyarország cégvezetője, Duda Éva, a Duda Éva Társulat vezetője, Sófi József biológus.
További kategóriák
Vállalati kategória – Vállalati és művészeti projekt kategória – Felelős vállalati vezető kategória – Innovatív művészeti kezdeményezés kategória – Forprofit mecénás kategória
Pályázati és jelölési határidő: 2024. szeptember 15. éjfél
A pályázat kiemelt szereplőit az Art is Business decemberi lapszámában mutatják be, és a legjobbakat díjátadó gála keretében ünneplik meg 2024. december 11-én.
Az Art is Business olyan platform, amelyen találkozhatnak a vállalati, magán- és művészeti szcéna szereplői, és az itt megosztott tudásból együttműködések jöhetnek létre. Ennek eszközei az Art is Business print és online média, a Connections események, az Art is Business Díj, vállalati és művészeti képzések, az Art and Events ügynökségi szolgáltatás, valamint az Art is Business közössége és Baráti köre.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerség a művészet és az utazás közötti kapcsolat erősítésére, a kulturális turizmus fejlesztésére
„A művészet utazás”, ez a gondolat áll az Art Market…
Tovább olvasom >A mentális egészség fenntartása a vállalati folyamatokban – A művészet erre is jó?
A természeti- és társadalmi tőke gondozása új kihívások elé állíthatja…
Tovább olvasom >Az ember birka, amerről a kolomp szól, arra megy – Puskás Tamás színész, rendező a FutureTalks podcastban
A színházi világ gazdasági hátteréről, a családról és színészlét kihívásairól…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >