Így válhat értékké a művészet a vállalatok számára_Art is Business képzés áprilistól
A művészeti és üzleti világ hatékony együttműködésének serkentésére indít képzést a vállalati és a kulturális szakemberek számára értékes tudást és kapcsolati tőkét kínáló Art is Business. A 7M kurzus hét héten keresztül vezeti végig a résztvevőket a művészeti szektor működésén és az abban rejlő üzleti lehetőségeken. Tapasztalataikat hiteles szakemberek osztják meg: Bérczi Linda, a The Space Galéria vezetője; Bíró Árpád, az Örkény István Színház marketingvezetője; Hóbor Helga, a Nemzeti Táncszínház kommunikációs vezetője; Kalocsay Gergely, a Nemzeti Filmintézet támogatási jogi vezetője; Kégli Balázs, a Kultúra 2008 Művészeti Nonprofit Kft. és a Szépművészeti Múzeum ügyvezető igazgatója; Zsoldos Dávid, a Papageno alapító-tulajdonosa és Balogh Máté András, az Art is Business Egyesület elnöke. A művészeti előadók mellett az üzleti életben sikeres menedzserek is mesélnek a tapasztalataikról.
A program célja segítséget nyújtani a kulturális és vállalati szektor szereplőinek a kreatív, értékalapú, hosszú távú együttműködéseket kialakításában egy olyan világban, ahol a számok és az eredmények dominálnak.
A képzés során a résztvevők megismerkedhetnek a különböző művészeti ágak – a film, a színház, a képzőművészet, a tánc és a klasszikus zene – világával, és azok üzleti, illetve szponzori lehetőségeivel. Az előadások egyaránt kínálnak elméleti és gyakorlati tudást, a résztvevők értékes példákon keresztül sajátíthatják el, miként kapcsolhatják össze sikeresen a művészeteket a vállalati világ céljaival és stratégiájával. Az események során az előadók bemutatják a kulturális szféra állapotát, feltárják a különböző támogatási módokat. Ismertetik a filmipar szponzori lehetőségeit, jó példákkal illusztrálják a színházi világ és a vállalati szféra együttműködéseit. Inspiráló nemzetközi és magyar példákkal segítik a képzőművészet szereplőit, rávilágítanak a tánc egyetemes világának működésére és támogatási lehetőségeire, illetve a klasszikus zene jelenlétének fontosságára és a lehetséges nemzetközi kapcsolódásokra.
A képzés 2025. április 28-án indul. Az eseményeket hétfőnként 18:00–20:00 között tartják az Art is Business budapesti központi irodájában, az előadássorozaton maximum 25 fő vehet részt.
További információ ITT érhető el.
Az Art is Business Egyesület 2019 óta dolgozik a vállalati- és a művészeti szcéna szereplői, illetve a kulturális ipart támogatni kívánó magánemberek összekötésén. Célja: a megosztott tudásból konstruktív együttműködések jöhessenek létre, hogy a társadalom egy egészséges és minőségi lelki jövőképet kaphasson, valamint a fenntartható kultúra témaköre minél többekhez eljusson.
Kapcsolódó cikkeink
Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerség a művészet és az utazás közötti kapcsolat erősítésére, a kulturális turizmus fejlesztésére
„A művészet utazás”, ez a gondolat áll az Art Market…
Tovább olvasom >A mentális egészség fenntartása a vállalati folyamatokban – A művészet erre is jó?
A természeti- és társadalmi tőke gondozása új kihívások elé állíthatja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >Árrésstop kontra áfacsökkentés: megoldás az inflációra vagy politikai viták terepe?
A kormány március közepétől életbe léptette az árrésstopot, amely szerint…
Tovább olvasom >