Díjazták a Penny élelmiszerhulladék-ellenes törekvéseit
A Penny nemrég „Zu gut für die Tonne” (Túl jó a szemétbe”) díjat kapott, amely a diszkont szupermarket-lánc élelmiszer-hulladék csökkentésére tett lépéseit értékelte. A díjat Julia Klöckner német agrárminiszter adta át Berlinben, adta hírül az ESM.
A vállalat a Naturgut Bio-Helden és a Kostbares Retten nevű kampányokért kapta az elismerést. Becslések szerint Németországban évente kb. 11 millió tonna élelem kerül a szemétbe. A Kostbares Retten-kampány idén februárban indult és olyan termékek vettek benne részt, amelyek a szavatossági idő lejárta után is biztonsággal fogyaszthatóak.
A Naturgut Bio-Helden-kampány 2016-ban zajlott az összes német Penny-üzletben. Ennek során olyan gyümölcsöket és zöldségeket lehetett csökkentett áron megvenni, amelyek apró hibáik ellenére tökéletesen fogyaszthatóak voltak. A kampány arra igyekezett felhívni a figyelmet, hogy egy gyümölcsnek vagy zöldségnek nem kell tökéletesen kinéznie ahhoz, hogy ízletes és egészséges legyen.
Kapcsolódó cikkeink
A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >