Díjazták a Penny élelmiszerhulladék-ellenes törekvéseit
A Penny nemrég „Zu gut für die Tonne” (Túl jó a szemétbe”) díjat kapott, amely a diszkont szupermarket-lánc élelmiszer-hulladék csökkentésére tett lépéseit értékelte. A díjat Julia Klöckner német agrárminiszter adta át Berlinben, adta hírül az ESM.
A vállalat a Naturgut Bio-Helden és a Kostbares Retten nevű kampányokért kapta az elismerést. Becslések szerint Németországban évente kb. 11 millió tonna élelem kerül a szemétbe. A Kostbares Retten-kampány idén februárban indult és olyan termékek vettek benne részt, amelyek a szavatossági idő lejárta után is biztonsággal fogyaszthatóak.
A Naturgut Bio-Helden-kampány 2016-ban zajlott az összes német Penny-üzletben. Ennek során olyan gyümölcsöket és zöldségeket lehetett csökkentett áron megvenni, amelyek apró hibáik ellenére tökéletesen fogyaszthatóak voltak. A kampány arra igyekezett felhívni a figyelmet, hogy egy gyümölcsnek vagy zöldségnek nem kell tökéletesen kinéznie ahhoz, hogy ízletes és egészséges legyen.
Kapcsolódó cikkeink
Így alakul a nyitvatartás a PENNY üzletekben a hosszúhétvégén
A PENNY magyarországi üzletei november elsején, pénteken zárva tartanak, ugyanakkor…
Tovább olvasom >Így alakul a nyitvatartás a PENNY üzletekben a héten
A PENNY magyarországi üzletei október 23-án, szerdán zárva tartanak, ugyanakkor…
Tovább olvasom >Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Októberben 2 százalékra gyorsult az eurózóna inflációja
Éves szinten 2 százalékra gyorsult a fogyasztói áremelkedés az euróövezetben…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 443 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Augusztusban a kivitel volumene 5,6, a behozatalé 4,5 százalékkal csökkent…
Tovább olvasom >