Díjazták a Penny élelmiszerhulladék-ellenes törekvéseit
A Penny nemrég „Zu gut für die Tonne” (Túl jó a szemétbe”) díjat kapott, amely a diszkont szupermarket-lánc élelmiszer-hulladék csökkentésére tett lépéseit értékelte. A díjat Julia Klöckner német agrárminiszter adta át Berlinben, adta hírül az ESM.
A vállalat a Naturgut Bio-Helden és a Kostbares Retten nevű kampányokért kapta az elismerést. Becslések szerint Németországban évente kb. 11 millió tonna élelem kerül a szemétbe. A Kostbares Retten-kampány idén februárban indult és olyan termékek vettek benne részt, amelyek a szavatossági idő lejárta után is biztonsággal fogyaszthatóak.
A Naturgut Bio-Helden-kampány 2016-ban zajlott az összes német Penny-üzletben. Ennek során olyan gyümölcsöket és zöldségeket lehetett csökkentett áron megvenni, amelyek apró hibáik ellenére tökéletesen fogyaszthatóak voltak. A kampány arra igyekezett felhívni a figyelmet, hogy egy gyümölcsnek vagy zöldségnek nem kell tökéletesen kinéznie ahhoz, hogy ízletes és egészséges legyen.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Nagy Miklós: „Túl gyors tempót diktál az EPR-rendszer”
A kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer (EPR) 2023-as bevezetésével az iparági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >