Díjazták a Flora szívbarát programját
Társadalmi felelősségvállalás kategóriában díjazták a Florát a Program a Magyar Társadalomért elnevezésű egészségügyi szűrőprogramban való részvételéért. A Flora Szívbarát Lépések kezdeményezés a szűrőprogramnak köszönhetően az elmúlt két évben közel 65 ezer emberhez jutott el.
A Flora a kezdetektől részt vesz a Program a Magyar Társadalomért kezdeményezésben a szív egészségének megőrzését támogató Szívbarát Lépések programjával, melyet idén kiemelt társadalmi felelősségvállalási tevékenységéért járó szakmai díjjal jutalmaztak a Népegészségügyi Konferencián. A két éve futó Program a Magyar Társadalomért kezdeményezés, mely jelenleg a legnagyobb hazai humanitárius átfogó egészségvédelmi szűrőprogram, eddig 332 helyszínen több mint 1,2 millió vizsgálatot végzett és több mint 64 000 látogatót fogadott. A program célja az egészség megőrzése, a betegségek megelőzése, valamint az egészségi állapot javítása a legkorszerűbb lehetőségekkel. A rendezvényeken országszerte a magyar lakosság egészségi állapotát mérik fel, az átfogó vizsgálatok között szerepel többek között hallásvizsgálat, látásvizsgálat, vagy szív és érrendszeri vizsgálat.
A Flora a program során olyan rendezvényeken népszerűsítette a szívbarát életmódot, mint például a budapesti Városligetben megrendezett Szívünk Napja, vagy a Flora-Spar Budapest Maraton.
Tavaly ősszel a Flora márkát gyártó Unilever budapesti székházába is ellátogatott a szűrőkamion, ahova közel 150 dolgozó látogatott el. Az egyes helyszíneken az érdeklődők a Flora standjánál életmód tanácsadáson vehetnek részt, vagy akár azonnal belekezdhetnek a Flora komplett életmódváltó programjába a helyszínen beszerezhető kiadványok, a kalória naptár vagy a Szívbarát Napló segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >