Díjazta a hűséget a 20 éves Profi

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 04. 19. 14:52

Az országosan 73 boltot üzemeltető Profi hálózat legfontosabb célkitűzése 2010-re a kosárérték növelése volt. Ennek érdekében szervezte meg 2010. február 8. és április 18. között „A 20 éves Profinál most a HŰSÉGESEKÉ A VILÁG!” elnevezésű hűségpromócióját. A hűségprogram célja az üzletekben elköltött összegek utáni jutalmazás, amely által növelni kívánták a vásárlói elégedettséget.

Az akcióban hűségpontgyűjtés révén lehetett hozzájutni közkedvelt és kiváló minőségű márkatermékekhez. Jutalmazás tekintetében fontosnak tartották az elsődleges célcsoporthoz tartozó női vásárlók számára oly fontos konyhai márkatermékekhez való kedvezményes hozzájutás lehetőségét.

Minden évben szerveznek egy kiemelt kampányt. Ez 2010-ben a Profi Születésnap volt.

A 2009-es sikeres kampány során a Profi új sztárpárját, Eperkutyust és Cukinyuszit, a két animált figurát mindenki megismerte és megkedvelte, ezért 2010-ben is ők kapták a főszerepet. A kampány során sikerült elérni az előre tervezett sugárzási számokat és nézettségi értékeket a tervezett-visszaigazolt-teljesült GRP-adatok alapján. A Profi Születésnapi Promóció 2010 számszerűleg tervezett forgalmi, árrés- és egyéb eredményei az akció végén teljesültek.

A Profi egész éves kommunikációjában, megjelenéseiben a „Profi értékek”-re helyezte a hangsúlyt: a Magyarországon előállított termékekre, a kedvező árakra, a saját márkás termékekre. A saját márka erősítése érdekében célirányos termékakciókra került sor (virtuális összecsomagolások, Profi és Első áras kiemelt hirdetések).

A lánc bolti és kommunikációs megjelenéseit is dinamizálta. Arra törekedett, hogy új vásárlókat nyerjen meg. A vásárlói kör fiatalítása érdekében célirányos játékokat és termékpromóciókat rendezett. n

Kapcsolódó cikkeink