Díjazta a hűséget a 20 éves Profi
Az országosan 73 boltot üzemeltető Profi hálózat legfontosabb célkitűzése 2010-re a kosárérték növelése volt. Ennek érdekében szervezte meg 2010. február 8. és április 18. között „A 20 éves Profinál most a HŰSÉGESEKÉ A VILÁG!” elnevezésű hűségpromócióját. A hűségprogram célja az üzletekben elköltött összegek utáni jutalmazás, amely által növelni kívánták a vásárlói elégedettséget.
Az akcióban hűségpontgyűjtés révén lehetett hozzájutni közkedvelt és kiváló minőségű márkatermékekhez. Jutalmazás tekintetében fontosnak tartották az elsődleges célcsoporthoz tartozó női vásárlók számára oly fontos konyhai márkatermékekhez való kedvezményes hozzájutás lehetőségét.
Minden évben szerveznek egy kiemelt kampányt. Ez 2010-ben a Profi Születésnap volt.
A 2009-es sikeres kampány során a Profi új sztárpárját, Eperkutyust és Cukinyuszit, a két animált figurát mindenki megismerte és megkedvelte, ezért 2010-ben is ők kapták a főszerepet. A kampány során sikerült elérni az előre tervezett sugárzási számokat és nézettségi értékeket a tervezett-visszaigazolt-teljesült GRP-adatok alapján. A Profi Születésnapi Promóció 2010 számszerűleg tervezett forgalmi, árrés- és egyéb eredményei az akció végén teljesültek.
A Profi egész éves kommunikációjában, megjelenéseiben a „Profi értékek”-re helyezte a hangsúlyt: a Magyarországon előállított termékekre, a kedvező árakra, a saját márkás termékekre. A saját márka erősítése érdekében célirányos termékakciókra került sor (virtuális összecsomagolások, Profi és Első áras kiemelt hirdetések).
A lánc bolti és kommunikációs megjelenéseit is dinamizálta. Arra törekedett, hogy új vásárlókat nyerjen meg. A vásárlói kör fiatalítása érdekében célirányos játékokat és termékpromóciókat rendezett. n
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >