Díjazta a hűséget a 20 éves Profi
Az országosan 73 boltot üzemeltető Profi hálózat legfontosabb célkitűzése 2010-re a kosárérték növelése volt. Ennek érdekében szervezte meg 2010. február 8. és április 18. között „A 20 éves Profinál most a HŰSÉGESEKÉ A VILÁG!” elnevezésű hűségpromócióját. A hűségprogram célja az üzletekben elköltött összegek utáni jutalmazás, amely által növelni kívánták a vásárlói elégedettséget.
Az akcióban hűségpontgyűjtés révén lehetett hozzájutni közkedvelt és kiváló minőségű márkatermékekhez. Jutalmazás tekintetében fontosnak tartották az elsődleges célcsoporthoz tartozó női vásárlók számára oly fontos konyhai márkatermékekhez való kedvezményes hozzájutás lehetőségét.
Minden évben szerveznek egy kiemelt kampányt. Ez 2010-ben a Profi Születésnap volt.
A 2009-es sikeres kampány során a Profi új sztárpárját, Eperkutyust és Cukinyuszit, a két animált figurát mindenki megismerte és megkedvelte, ezért 2010-ben is ők kapták a főszerepet. A kampány során sikerült elérni az előre tervezett sugárzási számokat és nézettségi értékeket a tervezett-visszaigazolt-teljesült GRP-adatok alapján. A Profi Születésnapi Promóció 2010 számszerűleg tervezett forgalmi, árrés- és egyéb eredményei az akció végén teljesültek.
A Profi egész éves kommunikációjában, megjelenéseiben a „Profi értékek”-re helyezte a hangsúlyt: a Magyarországon előállított termékekre, a kedvező árakra, a saját márkás termékekre. A saját márka erősítése érdekében célirányos termékakciókra került sor (virtuális összecsomagolások, Profi és Első áras kiemelt hirdetések).
A lánc bolti és kommunikációs megjelenéseit is dinamizálta. Arra törekedett, hogy új vásárlókat nyerjen meg. A vásárlói kör fiatalítása érdekében célirányos játékokat és termékpromóciókat rendezett. n
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >