Díjazott Monarchia-marketing
Az egri Monarchia Borászat nyerte el Az Év Bormarketingje 2008 elismerést, a közösségi marketingtevékenységért járó díjat pedig az Egri Borvidékért Alapítvány vehette át. Az eredményhirdetésre a Magyar Borok Évkönyve 2009 bemutatójakor, ünnepélyes keretek között került sor.
A 2005-ben alapított díjak nyerteseinek kiválasztásához már egy egységesen használandó, rögzített értékelési tematikát hoztak létre, segítve a tekintélyes szakértőkből álló zsűri munkáját egy objektív, és valamennyi marketingeszköz használatát figyelembe vevő döntés meghozatalában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdetét veszi a hazai dinnyeszezon a Lidl-ben
A Lidl Magyarország raktárai a mai naptól kizárólag magyar beszállítóktól…
Tovább olvasom >Ezeket a gépeket veszik a magyarok, ha beüt a kánikula
A nyári melegben magától értetődően nagyon fogynak a különböző, lakások…
Tovább olvasom >21 millió forinttal támogatja a Tesco a rászoruló hazai gyermekeket
Több mint 20 millió forint gyűlt össze idén május 16.…
Tovább olvasom >