Díjazott Monarchia-marketing
Az egri Monarchia Borászat nyerte el Az Év Bormarketingje 2008 elismerést, a közösségi marketingtevékenységért járó díjat pedig az Egri Borvidékért Alapítvány vehette át. Az eredményhirdetésre a Magyar Borok Évkönyve 2009 bemutatójakor, ünnepélyes keretek között került sor.
A 2005-ben alapított díjak nyerteseinek kiválasztásához már egy egységesen használandó, rögzített értékelési tematikát hoztak létre, segítve a tekintélyes szakértőkből álló zsűri munkáját egy objektív, és valamennyi marketingeszköz használatát figyelembe vevő döntés meghozatalában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Waberer’s stratégiai megállapodást írt alá a kazah KTZ Express-szel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kiskörén helyezte üzembe 2500. csomagautomatáját a GLS
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
