Díjazott Monarchia-marketing
Az egri Monarchia Borászat nyerte el Az Év Bormarketingje 2008 elismerést, a közösségi marketingtevékenységért járó díjat pedig az Egri Borvidékért Alapítvány vehette át. Az eredményhirdetésre a Magyar Borok Évkönyve 2009 bemutatójakor, ünnepélyes keretek között került sor.
A 2005-ben alapított díjak nyerteseinek kiválasztásához már egy egységesen használandó, rögzített értékelési tematikát hoztak létre, segítve a tekintélyes szakértőkből álló zsűri munkáját egy objektív, és valamennyi marketingeszköz használatát figyelembe vevő döntés meghozatalában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >