Díjat nyert a Henkel
A Henkel Mosó- és háztartási tisztítószerek üzletága díjat nyert kiváló supply chain munkájáért. Ezt az elismerést az általános ipari területen működő vállalatoknak ítéli oda a Boston Strategies International.
A nemzetközi tanácsadó cég részletes, átfogó nemzetközi összehasonlító tanulmányt állított össze ellátási láncokról, melyben a világ minden részén tevékenykedő vállalatok adatai szerepelnek.
A supply chain teljesítmény egyre fontosabb tényezővé vált az FMCG (Fast Moving Consumer Goods – gyorsan forgó fogyasztási cikkek) területen folyó versenyben. Dr. Dirk Holbach, a vállalat globális supply chain tevékenységéért felelős alelnöke szerint a globális ellátási lánc átalakítására irányuló vállalati program a vevők számára jobb szolgáltatást és nagyobb odafigyelést tesz lehetővé. Ezért megtisztelő, hogy a Mosó- és háztartási tisztítószerek üzletág nyerte el ezt a díjat.
A Henkel Mosó- és háztartási tisztítószerek üzletága a supply chain területen kiemelkedő teljesítményt nyújtott, megelőzve ezzel más cégeket olyan kategóriákban, mint például a termékfejlesztés a supply chain munkatársak támogatásával, a partnerszegmentálás és profitabilitás, és a supply chain és a gyártás alkalmazkodása az igényekhez.
A díjat, olaj, gáz és petrolkémiai ipari, feldolgozóipari és általános ipari kategóriában lehetett megpályázni. Minden kategórián belül négy területen hirdettek nyertest. Az elbírálásnál azt vették figyelembe, hogy a vállalatok milyen módon mutatják be a supply chain folyamataikat és teljesítményüket a megadott költségtakarékossági, megbízhatósági, ügyfél-elégedettségi és innovációs szempont szerint. A győztesek 2009. október 18-án Dubaiban ünnepélyes keretek között vehették át a díjakat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Másodszor indul tavaszi élelmiszergyűjtő kampány a Tescóban
A Tesco évek óta támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tartósélelmiszer-gyűjtő…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: Bízunk abban, hogy most már visszatérhet a kiskereskedelem a régi, Covid előtti mederbe
2023 márciusa újabb jelentős fordulatot hozott a magyar kiskereskedelmi szektorban,…
Tovább olvasom >Rendhagyó anyák napja: amikor az anyukák nem bevásárolni mentek a Tescóba
Összesen közel 2800 szülő, közülük mintegy 2200 olyan anya dolgozik…
Tovább olvasom >