Díjat nyert a Henkel

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 11. 11. 00:01

A Henkel Mosó- és háztartási tisztítószerek üzletága díjat nyert kiváló supply chain munkájáért. Ezt az elismerést az általános ipari területen működő vállalatoknak ítéli oda a Boston Strategies International.

A nemzetközi tanácsadó cég részletes, átfogó nemzetközi összehasonlító tanulmányt állított össze ellátási láncokról, melyben a világ minden részén tevékenykedő vállalatok adatai szerepelnek.
A supply chain teljesítmény egyre fontosabb tényezővé vált az FMCG (Fast Moving Consumer Goods – gyorsan forgó fogyasztási cikkek) területen folyó versenyben. Dr. Dirk Holbach, a vállalat globális supply chain tevékenységéért felelős alelnöke szerint a globális ellátási lánc átalakítására irányuló vállalati program a vevők számára jobb szolgáltatást és nagyobb odafigyelést tesz lehetővé. Ezért megtisztelő, hogy a Mosó- és háztartási tisztítószerek üzletág nyerte el ezt a díjat.
A Henkel Mosó- és háztartási tisztítószerek üzletága a supply chain területen kiemelkedő teljesítményt nyújtott, megelőzve ezzel más cégeket olyan kategóriákban, mint például a termékfejlesztés a supply chain munkatársak támogatásával, a partnerszegmentálás és profitabilitás, és a supply chain és a gyártás alkalmazkodása az igényekhez.
A díjat, olaj, gáz és petrolkémiai ipari, feldolgozóipari és általános ipari kategóriában lehetett megpályázni. Minden kategórián belül négy területen hirdettek nyertest. Az elbírálásnál azt vették figyelembe, hogy a vállalatok milyen módon mutatják be a supply chain folyamataikat és teljesítményüket a megadott költségtakarékossági, megbízhatósági, ügyfél-elégedettségi és innovációs szempont szerint. A győztesek 2009. október 18-án Dubaiban ünnepélyes keretek között vehették át a díjakat.




Kapcsolódó cikkeink