Digitális technológiai képzést hirdet a Carrefour francia alkalmazottjainak
„Tous digital!” (Mindenki digitális!) címmel indít képzési programot a digitális technológia alapjairól a Carrefour mind a 85 000 franciaországi alkalmazottja számára. A kurzussal megvalósul a cégcsoport 2021 végén tett vállalása, miszerint 2024-ig minden alkalmazottját digitális technológiai képzésben részesíti. Az egyórás játékalapú képzés online elérhető a központi irodák alkalmazottai, a raktárakban és üzletekben dolgozók számára, akik csapatokat alkotnak.
A Carrefour szerint a képzés felkészíti a dolgozókat a vásárlók digitális technológiák okán átalakult elvárásainak jobb megértésére; bepillantást enged nekik az új csatornák világába, és rávilágít arra is, hogy e technológiák milyen konkrét hatással vannak az emberek mindennapi szakmai életére függetlenül az aktuálisan a vállalatnál betöltött pozíciótól.
Eddig a csoport 79 000 alkalmazottja vett részt a digitális képzési programok valamelyikén. A „Tous digital!” kurzussal együtt már több mint 150 000 munkavállaló kap képzést.
Kapcsolódó cikkeink
Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >