Digitális technológiai képzést hirdet a Carrefour francia alkalmazottjainak
„Tous digital!” (Mindenki digitális!) címmel indít képzési programot a digitális technológia alapjairól a Carrefour mind a 85 000 franciaországi alkalmazottja számára. A kurzussal megvalósul a cégcsoport 2021 végén tett vállalása, miszerint 2024-ig minden alkalmazottját digitális technológiai képzésben részesíti. Az egyórás játékalapú képzés online elérhető a központi irodák alkalmazottai, a raktárakban és üzletekben dolgozók számára, akik csapatokat alkotnak.
A Carrefour szerint a képzés felkészíti a dolgozókat a vásárlók digitális technológiák okán átalakult elvárásainak jobb megértésére; bepillantást enged nekik az új csatornák világába, és rávilágít arra is, hogy e technológiák milyen konkrét hatással vannak az emberek mindennapi szakmai életére függetlenül az aktuálisan a vállalatnál betöltött pozíciótól.
Eddig a csoport 79 000 alkalmazottja vett részt a digitális képzési programok valamelyikén. A „Tous digital!” kurzussal együtt már több mint 150 000 munkavállaló kap képzést.
Kapcsolódó cikkeink
Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >Kivonul a Carrefour Ománból
Közel három évtizednyi működés után kivonul a Carrefour Ománból –…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >