Digitális technológiai képzést hirdet a Carrefour francia alkalmazottjainak
„Tous digital!” (Mindenki digitális!) címmel indít képzési programot a digitális technológia alapjairól a Carrefour mind a 85 000 franciaországi alkalmazottja számára. A kurzussal megvalósul a cégcsoport 2021 végén tett vállalása, miszerint 2024-ig minden alkalmazottját digitális technológiai képzésben részesíti. Az egyórás játékalapú képzés online elérhető a központi irodák alkalmazottai, a raktárakban és üzletekben dolgozók számára, akik csapatokat alkotnak.
A Carrefour szerint a képzés felkészíti a dolgozókat a vásárlók digitális technológiák okán átalakult elvárásainak jobb megértésére; bepillantást enged nekik az új csatornák világába, és rávilágít arra is, hogy e technológiák milyen konkrét hatással vannak az emberek mindennapi szakmai életére függetlenül az aktuálisan a vállalatnál betöltött pozíciótól.
Eddig a csoport 79 000 alkalmazottja vett részt a digitális képzési programok valamelyikén. A „Tous digital!” kurzussal együtt már több mint 150 000 munkavállaló kap képzést.
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolta a Super A üzletláncot a Carrefour Argentínában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vegyes eredmények a Carrefournál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja: Rubint Réka: „Engem egyetlen dolog fáraszt: a pihenés…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: új csillagok és visszatérő húzónevek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árrésstop borzolja a kedélyeket a drogériapiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >