Digitális parfümtesztelő a Macy’s-től
Új módon szeretné értékesíteni parfümjeit a Macy’s. A cél a vásárlói élmény javítása.
A kiskereskedő mind a 34 amerikai üzletében digitális parfümpultokat állít fel. A vásárlók magukra fújhatnak egy kis parfümöt, majd a digitális kijelzőn keresztül azonnal megkapnak róla minden lehetséges információt.
A cég azt szeretné elérni, hogy olyan élmény kínáljon vevőinek, ami nagyon hasonlít az online vásárláséhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >IGD: Robbanásszerű növekedés előtt az online élelmiszer-kereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NAV: mintegy ötezer hamis parfümöt találtak egy budapesti távolkeleti boltban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elkezdődött a VI. Bodrogi PET Kupa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták az idei Érték és Minőség Nagydíj pályázat elismeréseit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vonzó közönségprogramok várják a 82. OMÉK látogatói
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >