Digitális parfümtesztelő a Macy’s-től
Új módon szeretné értékesíteni parfümjeit a Macy’s. A cél a vásárlói élmény javítása.
A kiskereskedő mind a 34 amerikai üzletében digitális parfümpultokat állít fel. A vásárlók magukra fújhatnak egy kis parfümöt, majd a digitális kijelzőn keresztül azonnal megkapnak róla minden lehetséges információt.
A cég azt szeretné elérni, hogy olyan élmény kínáljon vevőinek, ami nagyon hasonlít az online vásárláséhoz.
Kapcsolódó cikkeink
NAV: mintegy ötezer hamis parfümöt találtak egy budapesti távolkeleti boltban
Mintegy ötezer hamis parfümöt találtak egy budapesti távolkeleti boltban, az…
Tovább olvasom >Spontánabb módon vásárolnak és kevesebb figyelmet szentelnek a vásárlók az akcióknak
A német fogyasztók vásárlási szokásai 2024 nyarán megváltoztak: már kevésbé…
Tovább olvasom >Pokémonnal erősíti a közösségi élményt a vásárlókban a 7-Eleven a Fülöp-szigeteken
A fülöp-szigeteki 7-Eleven együttműködésre lépett a japán Pokémon franchise-zal, melynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >