Digitális parfümtesztelő a Macy’s-től
Új módon szeretné értékesíteni parfümjeit a Macy’s. A cél a vásárlói élmény javítása.
A kiskereskedő mind a 34 amerikai üzletében digitális parfümpultokat állít fel. A vásárlók magukra fújhatnak egy kis parfümöt, majd a digitális kijelzőn keresztül azonnal megkapnak róla minden lehetséges információt.
A cég azt szeretné elérni, hogy olyan élmény kínáljon vevőinek, ami nagyon hasonlít az online vásárláséhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Az illatok ereje
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >IGD: Robbanásszerű növekedés előtt az online élelmiszer-kereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén is díjazták az év legkiválóbb vezetőit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyetlen nap kellett, hogy a vegánok ne tűnjenek többé hippiknek – ilyen volt a Vegan Summit Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Alimentaria+Hostelco 2026: rekord nemzetközi részvétel várható Barcelonában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

