Digitális ökoszisztéma
Az idei év utolsó POPAI-találkozója november 28-án a Heinekennél került megrendezésre. Az egybegyűlteket Eszéki Zoltán kereskedelmi igazgató köszöntötte. A találkozó szervezője és házigazdája Spollár Zita, a Heineken National Trade marketingmenedzsere volt.
A „Digitalizáció vagy amit akartok” témában Forgács Péter a Heineken digitális marketingmenedzsere és Maczonkai Dániel a Heineken e-commerce channel menedzsere adott elő. Prezentációikban kiemelték, hogy az új szerepkörök biztosítják a digitális kommunikációs ökoszisztéma stratégiai jelentőségét a szervezetben. A strukturált építkezés a „performance marketing” irányelvei alapján történik. Az online térben való márkamegjelenéseket értékesítési ajánlattal bővítik. Folyamatosan elemzik az adatokat, tesztelik a lehetőségeket. A klasszikus trade marketing aktivitások virtuális megfelelőjét is kidolgozták, hogy az omnichannel élmény, a valós és digitális vásárlás összhangja egyre inkább megvalósuljon. Sok kérdés és hozzászólás jelezte a téma aktualitását és fontosságát.
A találkozó végén a jövő évi mottó is meghatározásra került. Több témajavaslat összevonásából az „50:50 MZ/X Persona” jelmondat került elfogadásra, amelybe a siker- és kudarctörténetek átbeszélése, a különböző vásárlói generációk mozgósításának feltárása is beleértendő. //
Kapcsolódó cikkeink
Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megújul Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője
Teljesen megújul az Atmedia által 2021-ben indított szórakoztató audioplatform, a…
Tovább olvasom >Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >