Digitális ökoszisztéma
Az idei év utolsó POPAI-találkozója november 28-án a Heinekennél került megrendezésre. Az egybegyűlteket Eszéki Zoltán kereskedelmi igazgató köszöntötte. A találkozó szervezője és házigazdája Spollár Zita, a Heineken National Trade marketingmenedzsere volt.
A „Digitalizáció vagy amit akartok” témában Forgács Péter a Heineken digitális marketingmenedzsere és Maczonkai Dániel a Heineken e-commerce channel menedzsere adott elő. Prezentációikban kiemelték, hogy az új szerepkörök biztosítják a digitális kommunikációs ökoszisztéma stratégiai jelentőségét a szervezetben. A strukturált építkezés a „performance marketing” irányelvei alapján történik. Az online térben való márkamegjelenéseket értékesítési ajánlattal bővítik. Folyamatosan elemzik az adatokat, tesztelik a lehetőségeket. A klasszikus trade marketing aktivitások virtuális megfelelőjét is kidolgozták, hogy az omnichannel élmény, a valós és digitális vásárlás összhangja egyre inkább megvalósuljon. Sok kérdés és hozzászólás jelezte a téma aktualitását és fontosságát.
A találkozó végén a jövő évi mottó is meghatározásra került. Több témajavaslat összevonásából az „50:50 MZ/X Persona” jelmondat került elfogadásra, amelybe a siker- és kudarctörténetek átbeszélése, a különböző vásárlói generációk mozgósításának feltárása is beleértendő. //
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >