Digitális fronton erősít a TV2
2008 júniusától egységes irányítás alá kerülnek a TV2 digitális felületeinek (internetes oldal, mobiltelefonos alkalmazások, teletext) tartalmáért, fejlesztéséért, és értékesítéséért felelős részlegei.
A Fekete Attila vezetésével
felálló Digitális Média Igazgatóság
koordinálja a jövőben a TV2 digitális
stratégiájának megvalósítását,
így a csatorna műsorainak az új, digitális
terjesztési platformokon való megjelenését,
a már létező platformokkal való együttműködést,
és a TV2 internetes portáljának teljes
megújulását. Ez utóbbit őszre ígéri
a csatorna.
Fekete Attila korábban a
Stratégiai és Szervezetfejlesztési Igazgatóság
osztályvezetőjeként koordinálta a TV2 digitális
stratégiájának kidolgozását és
a műsortovábbítókkal folyó
tárgyalásokat, ezt megelőzően pedig négy éven
keresztül a Kereskedelmi Igazgatóság üzleti
tervezési csoportvezetője volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >