Digitális fronton erősít a TV2
2008 júniusától egységes irányítás alá kerülnek a TV2 digitális felületeinek (internetes oldal, mobiltelefonos alkalmazások, teletext) tartalmáért, fejlesztéséért, és értékesítéséért felelős részlegei.
A Fekete Attila vezetésével
felálló Digitális Média Igazgatóság
koordinálja a jövőben a TV2 digitális
stratégiájának megvalósítását,
így a csatorna műsorainak az új, digitális
terjesztési platformokon való megjelenését,
a már létező platformokkal való együttműködést,
és a TV2 internetes portáljának teljes
megújulását. Ez utóbbit őszre ígéri
a csatorna.
Fekete Attila korábban a
Stratégiai és Szervezetfejlesztési Igazgatóság
osztályvezetőjeként koordinálta a TV2 digitális
stratégiájának kidolgozását és
a műsortovábbítókkal folyó
tárgyalásokat, ezt megelőzően pedig négy éven
keresztül a Kereskedelmi Igazgatóság üzleti
tervezési csoportvezetője volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >