Digitális fronton erősít a TV2
2008 júniusától egységes irányítás alá kerülnek a TV2 digitális felületeinek (internetes oldal, mobiltelefonos alkalmazások, teletext) tartalmáért, fejlesztéséért, és értékesítéséért felelős részlegei.
A Fekete Attila vezetésével
felálló Digitális Média Igazgatóság
koordinálja a jövőben a TV2 digitális
stratégiájának megvalósítását,
így a csatorna műsorainak az új, digitális
terjesztési platformokon való megjelenését,
a már létező platformokkal való együttműködést,
és a TV2 internetes portáljának teljes
megújulását. Ez utóbbit őszre ígéri
a csatorna.
Fekete Attila korábban a
Stratégiai és Szervezetfejlesztési Igazgatóság
osztályvezetőjeként koordinálta a TV2 digitális
stratégiájának kidolgozását és
a műsortovábbítókkal folyó
tárgyalásokat, ezt megelőzően pedig négy éven
keresztül a Kereskedelmi Igazgatóság üzleti
tervezési csoportvezetője volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >