Digitális fronton erősít a TV2
2008 júniusától egységes irányítás alá kerülnek a TV2 digitális felületeinek (internetes oldal, mobiltelefonos alkalmazások, teletext) tartalmáért, fejlesztéséért, és értékesítéséért felelős részlegei.
A Fekete Attila vezetésével
felálló Digitális Média Igazgatóság
koordinálja a jövőben a TV2 digitális
stratégiájának megvalósítását,
így a csatorna műsorainak az új, digitális
terjesztési platformokon való megjelenését,
a már létező platformokkal való együttműködést,
és a TV2 internetes portáljának teljes
megújulását. Ez utóbbit őszre ígéri
a csatorna.
Fekete Attila korábban a
Stratégiai és Szervezetfejlesztési Igazgatóság
osztályvezetőjeként koordinálta a TV2 digitális
stratégiájának kidolgozását és
a műsortovábbítókkal folyó
tárgyalásokat, ezt megelőzően pedig négy éven
keresztül a Kereskedelmi Igazgatóság üzleti
tervezési csoportvezetője volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >