Digitális bankkártyát bocsát ki az Albert Heijn
A holland Albert Heijn kiskereskedelmi vállalat digitális bankkártyát bocsát ki, amely újabb fizetési módot jelent az élelmiszert online rendelő vásárlók számára. Az új kártya lehetővé teszi, hogy a vásárlók az AH-alkalmazáson keresztül biztonságosan, gyorsan és egyszerűen fizessenek.
A funkcióhoz a vásárlóknak először aktiválniuk kell a bankkártyájukat az alkalmazásban, majd ugyanitt vagy az ah.nl oldalon történő rendelés alkalmával a digitális bankkártyát kell választaniuk fizetési módként. A vásárláskor a számlán a vásárlás összege elkülönítésre, de végleges levonásra csak azután kerül, hogy az élelmiszert a vásárló átvette, és a visszaváltott üvegek vagy ládák betétdíja is rendeződött. A számla a kiszállítást követően elérhető az AH-alkalmazásban.
Az Adyen, az ING, a Mastercard és a Rabobank együttműködésével fejlesztett kártya bevezetése október 31-től szakaszosan történik.
Kapcsolódó cikkeink
Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >Értékteremtő együttműködés
Az ünnepi időszak különleges alkalom, amikor a márkák még közelebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
DélKerTÉSZ: Rekordmennyiségű magyar zöldség került a boltláncokba
Rekordmennyiségű magyar zöldséget juttatott el a belföldi áruházláncokba a DélKerTÉSZ…
Tovább olvasom >A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >3,7%-kal emelkedtek az árak novemberben
Az októberi 3,2%-os év/év alapú áremelkedést követően novemberben 3,7%-kal nőttek átlagosan…
Tovább olvasom >