Digitális bankkártyát bocsát ki az Albert Heijn
A holland Albert Heijn kiskereskedelmi vállalat digitális bankkártyát bocsát ki, amely újabb fizetési módot jelent az élelmiszert online rendelő vásárlók számára. Az új kártya lehetővé teszi, hogy a vásárlók az AH-alkalmazáson keresztül biztonságosan, gyorsan és egyszerűen fizessenek.
A funkcióhoz a vásárlóknak először aktiválniuk kell a bankkártyájukat az alkalmazásban, majd ugyanitt vagy az ah.nl oldalon történő rendelés alkalmával a digitális bankkártyát kell választaniuk fizetési módként. A vásárláskor a számlán a vásárlás összege elkülönítésre, de végleges levonásra csak azután kerül, hogy az élelmiszert a vásárló átvette, és a visszaváltott üvegek vagy ládák betétdíja is rendeződött. A számla a kiszállítást követően elérhető az AH-alkalmazásban.
Az Adyen, az ING, a Mastercard és a Rabobank együttműködésével fejlesztett kártya bevezetése október 31-től szakaszosan történik.
Kapcsolódó cikkeink
Megerősítette piacvezető pozícióját a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn kiskereskedelmi vállalat tavaly 113 üzletet nyitott Hollandiában…
Tovább olvasom >Gyakrabban járunk majd boltba 2023-ban, de kevesebbet fogunk költeni
A nagymértékű infláció miatt a vásárlók sűrűbben járnak majd bevásárolni…
Tovább olvasom >Ott voltunk a (játék)szeren (2. rész)
Megtelt szeptember 19–23. között a Trade Játszótér, vagyis a Trade…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét Marketing Diamond Awards díjjal gazdagodott a Trade magazin kiadója
Január végén, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond…
Tovább olvasom >Héjja Csaba: dobni fog az élelmiszer-infláción egy ideig az ársapka kivezetése
Héjja Csaba, az MKB Bank és a Takarékbank szenior elemzője…
Tovább olvasom >Kuponokkal spórolnak a magyarok
Min tudunk még spórolni? Szinte mindenkit érint hazánkban a kérdés,…
Tovább olvasom >