Digitális bankkártyát bocsát ki az Albert Heijn
A holland Albert Heijn kiskereskedelmi vállalat digitális bankkártyát bocsát ki, amely újabb fizetési módot jelent az élelmiszert online rendelő vásárlók számára. Az új kártya lehetővé teszi, hogy a vásárlók az AH-alkalmazáson keresztül biztonságosan, gyorsan és egyszerűen fizessenek.
A funkcióhoz a vásárlóknak először aktiválniuk kell a bankkártyájukat az alkalmazásban, majd ugyanitt vagy az ah.nl oldalon történő rendelés alkalmával a digitális bankkártyát kell választaniuk fizetési módként. A vásárláskor a számlán a vásárlás összege elkülönítésre, de végleges levonásra csak azután kerül, hogy az élelmiszert a vásárló átvette, és a visszaváltott üvegek vagy ládák betétdíja is rendeződött. A számla a kiszállítást követően elérhető az AH-alkalmazásban.
Az Adyen, az ING, a Mastercard és a Rabobank együttműködésével fejlesztett kártya bevezetése október 31-től szakaszosan történik.
Kapcsolódó cikkeink
A Mesterséges Intelligencia már a kereskedelemben is elindította a forradalmat
A Mesterséges Intelligencia (AI) és vívmányai, például a nagy nyelvi…
Tovább olvasom >Márkus Gergely lett a Mastercard magyarországi és szlovéniai igazgatója
A Mastercard bejelentette, hogy mától új vezető, Márkus Gergely felel a magyar és a szlovén piacok stratégiai és operatív…
Tovább olvasom >A Visa és a Mastercard 30 milliárd dolláros megállapodást kötött
A Visa és a Mastercard 30 milliárd dolláros egyezségre jutott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rozéfröccs és extra sok kedvezmény várja országszerte a bringásokat a hétvégén
Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >Ismét változás előtt a Magyar Élelmiszerkönyv
Az elmúlt néhány év viszontagsága felhívta a figyelmet az élelmezésbiztonságra,…
Tovább olvasom >