Digital Retail Media Workshop 2023 – avagy új médiacsatorna születőben
Megrendezte első workshopját Magyarország legdinamikusabban fejlődő digital signage hirdetési hálózatát, a TrafikTV-t létrehozó és üzemeltető DigInStore Zrt.
A TrafikTV a marketing- és trade marketing kommunikáció és a médiaköltések hatékonyságának további erősítésére kínál megoldást.
A TrafikTV eszközein keresztül közel 900 értékesítési ponton juthat el az üzenetünk, akár 900.000 fogyasztóhoz. Sőt, pontos, egyedi célzást is lehetővé tesz a streaming hálózat, mivel regionálisan vagy akár lokálisan is különböző üzeneteket is bemutathatunk, egyidőben.
A nagyképernyős kijelzők a kasszazónában helyezkednek el, így videó vagy más formátumú hirdetések segítségével célzottan, a vásárlás pillanatában szólítják meg a fogyasztót.
Aki lemarad, az kimarad a csatornában elérhető vonzó növekedésből, aki jelen van, gazdaságosan növekedhet. Azok számára is lehetőséget kínálnak, akik szeretnének erősíteni jelenlétükön, vagy be akarnak kerülni az értékesítési csatorna vérkeringésébe.
„Megalkottuk azt a konstrukciót, amellyel egyedülállóan vonzó költséghatékonyságot ajánlunk. Pályafutásom során közel 30 évet töltöttem multinacionális vállalatoknál. Meg sem tudom mondani, hogy hányszor szembesültem a „pay as you go” vagy „pay as you grow” jótanáccsal!
Nos, eljutottunk oda, hogy a TrafikTV megvalósítja ezt az elvet. Osztozunk megbízóinkkal az üzleti kockázaton, mérhető hatékonyságot és eredményességet teremtünk! Mert tudjuk, hogy a végén CSAK AZ EREDMÉNY SZÁMÍT.”
– mondta el Tóth Zoltán, a Diginstore Zrt. alapító-vezérigazgatója.
A Workshop résztvevőinek elsőként Zádor Csaba, a Diginstore Zrt. kereskedelmi igazgatója és Rusznyák Gergő, a Diginstore Zrt. üzemeltetési vezetője tartott egy „rapid képzést” arról, hogy az eladáshelyi reklámból hogyan születik médiacsatorna.
Az előadásukból megismerhettük a Digital Signage technológia dinamikus növekedésének hátterét és megtudhattuk, hogy a TrafikTV, mint kommunikációs csatorna kiemelten kedvező ár-érték aránnyal, nagy hatásfokkal és pontossággal tudja elérni a kiválasztott célcsoportot, sőt, akár egy időben több különböző, B2B és B2C tartalmakkal.
Dr. Soós Mihály a Debreceni Egyetem egyetemi docense “Hiszem, ha látom” című prezentációjából kiderült, hogy az általuk végzett szemkamerás kutatás alapján a vevők a trafikokban kiemelten figyelnek a digital signage felületekre.
Andreas Christou, a Retail Zoom ügyvezető igazgatója „A dohányboltok ismét felülmúlták a piaci átlagot…” című előadása bemutatta, hogy a dohánybolt, mint kereskedelmi csatorna kiemelt potenciállal rendelkezik értékesítés és kommunikáció szempontjából is. A TrafikTV-t használó, illetve digitális eszközzel nem rendelkező üzletek FMCG forgalmának, átlagos kosárétékének összevetetése is meggyőző módon bizonyítja a digitális eszközök hatékonyságát.
A workshop kerekasztal beszélgetéssel zárult, ahol az előadók mellett Bihari Zsuzsa, a Village Media ügyvezető igazgatója és Tóth-Csanádi Zita, a Felelős Dohányosok Egyesületének (FEDE) képviselője, beszélgettek az instore kommunikációban rejlő és még kihasználatlan lehetőségekről.
Kapcsolódó cikkeink
2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Együtt hajóztunk (1. rész)
Az Anglia legyőzésére küldött Spanyol Armada 1588-ban 130 hajóból állt…
Tovább olvasom >A digitális megoldásoknak a képzelet sem szab határt
A digitalizáció és a fenntartható konstrukciók iránti megnövekedett igény összetettebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >