Diet Coke – egy évnyi üdítőt kaphatnak az ismeretlen hősök
A Diet Coke lehetővé teszi az eddig el nem ismert pandémiás hősök jutalmazását. Az amerikai nyereményjátékba bárki jelölhető, hogy az éves üdítőt és a minihűtőt megnyerje.
A „Drink it Up” (Hajtsd fel) 2020 kampány keretében futtatott promóció az USA-ban október 16-án tartott National Boss’s Day (Országos Főnöknap) apropóján a frontvonalban küzdő és a mindennapokban helytálló embereket, édesanyákat, tanárokat, vezéregyéniségeket helyezi előtérbe. A verseny nevezési szakasza november 16-ig tart, a nyerteseket decemberben hirdetik ki.
Szavazz anyára!
Az Egyesült Államokban is nőnek a COVID-19 megbetegedési adatok, ezért a Diet Coke úgy döntött, hogy segít a nehéz és fárasztó helyzetben. A nyereményjátékban hétköznapi embereket lehet jelölni, akikre a környezetük hősként, vezetőként tekint, akár azért mert az egészségügyben dolgoznak, vagy a családokban, tanulókban tartják a lelket.
Nem kell mást tenni, hogy az ilyen mindennapi főnököket benevezzék, csak a verseny honlapján beírni a nevüket, elérhetőségüket és egy rövid méltatást arról, amit tesznek. Erre a megközelítésre általában jól rezonálnak az emberek, amikor sokak fizikai elszigeteltségbe kerülnek és kiéheztek a közösségre.
A nagydíj nyerteseit decemberben jelentik be, ekkor derül ki, kik a szerencsések, akik egy minihűtővel és 2021-re teljes évnyi üdítővel lesznek gazdagabbak. Az elcsüggedt fogyasztóknak így adnak egy kis reményt, ami túlmutat a következő, borúsnak ígérkező téli hónapokon és a kiszámíthatatlan ünnepeken.
Idd, amit anya ad
A „Drink it Up” (Hajtsd fel) 2020 kampány még év elején, a világjárvány előtt kezdődött és már akkor az elfelejtett, el nem ismert embereket, főleg az édesanyákat támogatta ilyen témájú videókkal.
Bár az egészségügyi válsághelyzet miatt a Coca-Cola befagyasztotta marketing költéseit, ez a nyereményjáték jelzi, hogy mobil- és digitális fókusszal ismét nyitnak a negyedik negyedévben, az ünnepekre való tekintettel is.
A Marketing Dive értesülései szerint a vállalat átszervezéseket jelentett be az USA-ban, aminek keretében 17-ről 9-re csökkentette üzleti egységei számát. Terveikben szerepel még a több, mint 500 márkát felölelő portfólió jelentős, akár a felére csökkentése is, hogy a gyorsan változó, pandémiás piac elvárásainak megfeleljenek.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >Elkezdődött a meggy fogyasztásösztönző kampány
Míg tavaly a vártnál később, idén az időjárási körülmények miatt…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >