Diet Coke – egy évnyi üdítőt kaphatnak az ismeretlen hősök
A Diet Coke lehetővé teszi az eddig el nem ismert pandémiás hősök jutalmazását. Az amerikai nyereményjátékba bárki jelölhető, hogy az éves üdítőt és a minihűtőt megnyerje.
A „Drink it Up” (Hajtsd fel) 2020 kampány keretében futtatott promóció az USA-ban október 16-án tartott National Boss’s Day (Országos Főnöknap) apropóján a frontvonalban küzdő és a mindennapokban helytálló embereket, édesanyákat, tanárokat, vezéregyéniségeket helyezi előtérbe. A verseny nevezési szakasza november 16-ig tart, a nyerteseket decemberben hirdetik ki.
Szavazz anyára!
Az Egyesült Államokban is nőnek a COVID-19 megbetegedési adatok, ezért a Diet Coke úgy döntött, hogy segít a nehéz és fárasztó helyzetben. A nyereményjátékban hétköznapi embereket lehet jelölni, akikre a környezetük hősként, vezetőként tekint, akár azért mert az egészségügyben dolgoznak, vagy a családokban, tanulókban tartják a lelket.
Nem kell mást tenni, hogy az ilyen mindennapi főnököket benevezzék, csak a verseny honlapján beírni a nevüket, elérhetőségüket és egy rövid méltatást arról, amit tesznek. Erre a megközelítésre általában jól rezonálnak az emberek, amikor sokak fizikai elszigeteltségbe kerülnek és kiéheztek a közösségre.
A nagydíj nyerteseit decemberben jelentik be, ekkor derül ki, kik a szerencsések, akik egy minihűtővel és 2021-re teljes évnyi üdítővel lesznek gazdagabbak. Az elcsüggedt fogyasztóknak így adnak egy kis reményt, ami túlmutat a következő, borúsnak ígérkező téli hónapokon és a kiszámíthatatlan ünnepeken.
Idd, amit anya ad
A „Drink it Up” (Hajtsd fel) 2020 kampány még év elején, a világjárvány előtt kezdődött és már akkor az elfelejtett, el nem ismert embereket, főleg az édesanyákat támogatta ilyen témájú videókkal.
Bár az egészségügyi válsághelyzet miatt a Coca-Cola befagyasztotta marketing költéseit, ez a nyereményjáték jelzi, hogy mobil- és digitális fókusszal ismét nyitnak a negyedik negyedévben, az ünnepekre való tekintettel is.
A Marketing Dive értesülései szerint a vállalat átszervezéseket jelentett be az USA-ban, aminek keretében 17-ről 9-re csökkentette üzleti egységei számát. Terveikben szerepel még a több, mint 500 márkát felölelő portfólió jelentős, akár a felére csökkentése is, hogy a gyorsan változó, pandémiás piac elvárásainak megfeleljenek.
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese – a HELL fődíja gazdára talált
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >