Diego Bevilacqua csatlakozik a METRO Cash & Carry International csapatához
Diego Bevilacqua kinevezésével új Vevő – és Marketingvezetővel bővül a vállalat nemzetközi csapata, ezzel a német METRO Cash & Carry tovább erősíti vevőorientációját.
A korábban az Unilever felső vezetésében aktív szakember egyben a METRO Cash & Carry International (MCCI) igazgatósági tagja is lesz.
– Diego Bevilacqua érkezésével egy nemzetközi élelmiszeriparban tapasztalt szakemberrel bővül igazgatóságunk – mondta Frans W.H. Muller, a METRO Cash & Carry International vezérigazgatója. – Mr. Bevilacqua az iparágban szerzett korábbi tapasztalataival tovább erősíti pozíciónkat, mellyel a professzionális partnereink, mint hotelek, éttermek, kiskereskedők és szolgáltató cégek első osztályú megoldásokat kínáló partnerei lehetünk.
Mr. Bevilacqua a METRO Cash & Carry-nél a Marketing és Márka kommunikáció, Saját márkák és a termékek megjelenítése területekért lesz felelős.
– Nagyon várom, hogy csatlakozzam ehhez a nagyszerű vállalathoz, mely a B2B szektorban vezető szerepet tölt be a professzionális vevők kiszolgálásában – nyilatkozta az 55 éves brit szakember. – Az igazgatósággal együtt azon leszünk, hogy továbbfejlesszük azt a kiváló teljesítményt, melyet a vevőorientációban elértünk.
Diego Bevilacqua korábban az Unilever Csoport alelnöke volt, az afrikai, közel-keleti és törökországi üzleti működést felügyelve, ezzel párhuzamosan a Pepsi Lipton International Kft. igazgatósági tagja is volt. Korábban számos vezető tisztséget töltött be az Unilever Foodsolutions illetve a Bestfoods-Ázsia vállalatoknál. Az MCCI igazgatósága az úgy igazgató érkezésével hét tagúra bővült.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >