Dévényi Tibi bácsival erősít termékbevezető kampányában a tibi.
A 2021-es ősz új lendületet ad a tibi csokinak is. Itt az ideje, hogy a csokiimádók ismét felfedezzék maguknak ezt a tradicionális brandet, és kipróbálják az új termékeit, köztük a nagy táblás, óriási tibit. Mindezt megerősített kommunikációval támogatja meg a Bonbonetti Kft.
Dévényi Tibi bácsi a fiatalabbak és idősebbek körében mindmáig népszerű, és tökéletesen illik a tibi brandhez. A november 4-ig tartó promóció során Dévényi Tibi bácsi kedvenceivel, az új nagytáblás tibi csokikkal most óriási ajándékokat nyerhetnek a vásárlók, akik az oriasitibi.hu weboldalon tudnak regisztrálni a nyereményekért. A kampányt online film, social media és digitális kampány, valamint in-store kommunikáció segíti.

Kitűzött cél a vásárlásra ösztönzés mellett a brandépítés volt.
Kapcsolódó cikkeink
Tibi bácsival zajlott a tibi őszi kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Borcsokoládé, lyukacsos csokoládé, orvoscsemege
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ünnepi vásárlási roham: Másodpercek alatt frissülnek az árak a hazai üzletekben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így készülnek az ünnepi nagybevásárlásra a magyarok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A magyar e-kereskedelem nagy nyertesei a vásárlók: stratégiai partnerséget kötött a GLS és a DPD a még rugalmasabb csomagátvételért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
