Dévényi Tibi bácsival erősít termékbevezető kampányában a tibi.
A 2021-es ősz új lendületet ad a tibi csokinak is. Itt az ideje, hogy a csokiimádók ismét felfedezzék maguknak ezt a tradicionális brandet, és kipróbálják az új termékeit, köztük a nagy táblás, óriási tibit. Mindezt megerősített kommunikációval támogatja meg a Bonbonetti Kft.
Dévényi Tibi bácsi a fiatalabbak és idősebbek körében mindmáig népszerű, és tökéletesen illik a tibi brandhez. A november 4-ig tartó promóció során Dévényi Tibi bácsi kedvenceivel, az új nagytáblás tibi csokikkal most óriási ajándékokat nyerhetnek a vásárlók, akik az oriasitibi.hu weboldalon tudnak regisztrálni a nyereményekért. A kampányt online film, social media és digitális kampány, valamint in-store kommunikáció segíti.

Kitűzött cél a vásárlásra ösztönzés mellett a brandépítés volt.
Kapcsolódó cikkeink
Tibi bácsival zajlott a tibi őszi kampánya
Idén ősszel új lendületet vett a tibi csoki, hogy a…
Tovább olvasom >Borcsokoládé, lyukacsos csokoládé, orvoscsemege
Július 7-én világszerte a csokoládé világnapját ünnepelték. Ebből az alkalomból a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >Nem áprilisi tréfa: Ezt a különlegességet kóstolhatod meg a hazai McDonald’s-ban
A social média világában szinte naponta tűnnek fel újabb és…
Tovább olvasom >Egy igazán erős húsvét lehet az idei az Univer új termékével
A merész ínyenceknek kedvez az Univer legújabb, limitált kiadású termékével.…
Tovább olvasom >