Dévényi Tibi bácsival erősít termékbevezető kampányában a tibi.
A 2021-es ősz új lendületet ad a tibi csokinak is. Itt az ideje, hogy a csokiimádók ismét felfedezzék maguknak ezt a tradicionális brandet, és kipróbálják az új termékeit, köztük a nagy táblás, óriási tibit. Mindezt megerősített kommunikációval támogatja meg a Bonbonetti Kft.
Dévényi Tibi bácsi a fiatalabbak és idősebbek körében mindmáig népszerű, és tökéletesen illik a tibi brandhez. A november 4-ig tartó promóció során Dévényi Tibi bácsi kedvenceivel, az új nagytáblás tibi csokikkal most óriási ajándékokat nyerhetnek a vásárlók, akik az oriasitibi.hu weboldalon tudnak regisztrálni a nyereményekért. A kampányt online film, social media és digitális kampány, valamint in-store kommunikáció segíti.

Kitűzött cél a vásárlásra ösztönzés mellett a brandépítés volt.
Kapcsolódó cikkeink
Tibi bácsival zajlott a tibi őszi kampánya
Idén ősszel új lendületet vett a tibi csoki, hogy a…
Tovább olvasom >Borcsokoládé, lyukacsos csokoládé, orvoscsemege
Július 7-én világszerte a csokoládé világnapját ünnepelték. Ebből az alkalomból a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >