Design díjak az FMCG szektornak
A hagyományteremtő szándékkal útjára indított DesignRoom Design Award azon cégekhez szólt, akik számára a design, mint hozzáadott érték jelenik meg – mind termékeik, mind kommunikációjuk tekintetében.Az idén első alkalommal
átadásra kerülő Design Award 2008 díj
számos termékkategóriában hívta
versenyre a partnereket, akik design-orientált, funkciót
és szépséget egyesítő termékekkel
nevezhettek a pályázatra. A kilenc kategória
közül több érintette az FMCG szektort is, a
háztartási készülék közül
a Whirlpool Emotion lámpaelszívó, a háztartási
kiskészülék között a Philips HD5730
Full Automatic Espresso kávéfőző, a női
parfümdesign kategóriában a La Prairie-silver Rain
eau de parfum, a férfi parfümdesign a Giorgio Armani
Attitude parfüm, a csomagolás- és palackdesign
kategóriában a Heineken Futur Alupack, a dobozos italok
csomagolásával a Zwack Nemes Pálinka Mini
kollekció nyert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >