Design díjak az FMCG szektornak
A hagyományteremtő szándékkal útjára indított DesignRoom Design Award azon cégekhez szólt, akik számára a design, mint hozzáadott érték jelenik meg – mind termékeik, mind kommunikációjuk tekintetében.Az idén első alkalommal
átadásra kerülő Design Award 2008 díj
számos termékkategóriában hívta
versenyre a partnereket, akik design-orientált, funkciót
és szépséget egyesítő termékekkel
nevezhettek a pályázatra. A kilenc kategória
közül több érintette az FMCG szektort is, a
háztartási készülék közül
a Whirlpool Emotion lámpaelszívó, a háztartási
kiskészülék között a Philips HD5730
Full Automatic Espresso kávéfőző, a női
parfümdesign kategóriában a La Prairie-silver Rain
eau de parfum, a férfi parfümdesign a Giorgio Armani
Attitude parfüm, a csomagolás- és palackdesign
kategóriában a Heineken Futur Alupack, a dobozos italok
csomagolásával a Zwack Nemes Pálinka Mini
kollekció nyert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyarok szerint az élelmiszer-pazarlás ugyanolyan nagy probléma, mint a klímaváltozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Növekszik a gyertyák exportja Magyarországról 2020 és 2024 között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: szeptemberben 589 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
