Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó termékeket a világ első univerzális szimbólumával, az M-tickkel jelöli online és offline egyaránt. A kezdeményezést megelőzően a kiskereskedő a Gen M társasággal lépett együttműködésre annak édekében, hogy könnyebben megtalálhatóvá tegyék az üzletben a vásárlók számára a menopauzához kapcsolódó termékeket.
A brit Tesco 189 üzletében február 7. és március 19. között dedikált menopauza-displayeken jelennek meg a Vitabiotics vitaminok, a Nivea, Olay és Simple bőrápolási termékek, valamint a Tena és Always termékek.
Emellett a kiskereskedő online üzletében állandó részleget hozott létre, ahol a vásárlók a menopauzában lévő fogyasztók vásárlási szokásainak elemzésével kiválogatott 450 termék között böngészhetnek.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Mars-THG együttműködés: Snickers ízű fehérjeporral bővül a Myprotein kínálata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egy vasúti mozdony tömegének megfelelő élelmiszer-adomány a Tesco vásárlóitól az ország történetének legsikeresebb gyűjtésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ország történetének legnagyobb élelmiszergyűjtése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén sem drágul a karácsonyi hal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így költenek a magyarok karácsonykor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A körforgásban tartott csomagolás akár milliárdos megtakarítást eredményezhet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

