Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó termékeket a világ első univerzális szimbólumával, az M-tickkel jelöli online és offline egyaránt. A kezdeményezést megelőzően a kiskereskedő a Gen M társasággal lépett együttműködésre annak édekében, hogy könnyebben megtalálhatóvá tegyék az üzletben a vásárlók számára a menopauzához kapcsolódó termékeket.
A brit Tesco 189 üzletében február 7. és március 19. között dedikált menopauza-displayeken jelennek meg a Vitabiotics vitaminok, a Nivea, Olay és Simple bőrápolási termékek, valamint a Tena és Always termékek.
Emellett a kiskereskedő online üzletében állandó részleget hozott létre, ahol a vásárlók a menopauzában lévő fogyasztók vásárlási szokásainak elemzésével kiválogatott 450 termék között böngészhetnek.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >