Több évtizedes hazai és nemzetközi tapasztalat
Az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. hazai története 1949-re nyúlik vissza, akkor kezdte meg működését az Állami Biztosító Nemzeti Vállalat.
Drevenka Edit
PR igazgató
Aegon Magyarország
A társaságot 1992-ben privatizálták, amelynek során a holland központú biztosítási világcég, az Aegon szerzett többségi tulajdont. Így ma már egy nagy nemzetközi cégcsoport sikeres tagja a vállalat, mely a közép-kelet-európai régió központja is.
– Nemzetközi cégcsoportunk tagjai az élet- és nyugdíjbiztosítási piac jelentős szereplői. A magyar vállalatok elsősorban a hazai élet- és vagyonbiztosítási, valamint a befektetési piac meghatározó szereplői – jegyzi meg Drevenka Edit, az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. PR igazgatója.
Hágai központú nemzetközi biztosítási, nyugdíj, valamint vagyonkezelő vállalatként az Aegon több mint 20 piacon van jelen világszerte. Az Aegon vállalatok közel 30 000 embert foglalkoztatnak, és 30 millió ügyfelet szolgálnak ki a világon.
– A hazai és a nemzetközi Aegon-történelem minden tapasztalatát igyekszünk termékeinkbe és szolgáltatásainkba beépíteni, hogy ügyfeleink pénzügyi jövőjükkel kapcsolatos kérdéseiben segíteni tudjunk. Küldetésünk, hogy egyszerűvé tegyünk olyan bonyolult kérdéseket, amelyek az emberek jövőjével kapcsolatos döntéseket alapoznak meg – hangsúlyozza Drevenka Edit. //
Kapcsolódó cikkeink
Növekedni látja a vegán termékek iránti keresletet a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn bejelentése szerint az üzleteiben 2023-ban értékesített…
Tovább olvasom >Egyre kisebb a bio és nem bio élelmiszerek közötti árkülönbség Hollandiában
A bio és nem bio élelmiszertermékek közötti árkülönbség 63%-ról 48%-ra…
Tovább olvasom >Az európai fogyasztók 96%-a vásárolt online az idei első negyedévben
Az európai fogyasztók legalább 95,8 százaléka vásárolt online az idei…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >