Danone Csoport az egészség szolgálatában
A Danone Csoport küldetése, hogy termékeiken keresztül lehetőséget teremtsenek az egészséges életmód folytatására, melyet magas minőségi fejlesztéssel, tudományosan megalapozott egészséges termékekkel, illetve a táplálkozás és az egészség területén végzett kutatásokkal érnek el. Termékeiket mind az 5 kontinensen árulják, és összesen
98 236 munkavállalóval dolgoznak együtt.
A Danone Magyarország Kft. elsődleges céljának tartja, hogy egészséges és friss tejtermékeik révén a lehető legtöbb magyar fogyasztónak biztosítsák az egészséges életvitelt. A DANONE Kft. vezető helyet foglal el a magyar friss tejtermékek piacán, és szintén piacvezető a friss joghurt kategóriában.
A vállalat savanyított tejkészítmények (kefir, natúr és gyümölcsjoghurtok és tejdesszertek) forgalmazásával foglalkozik Magyarországon. A kiváló és megbízható minőség állandó biztosítását alapvető követelménynek tekintik. A csoport által kialakított és a világ összes DANONE-termelő üzemében kötelezően alkalmazott szigorú minőségbiztosítási előírások garantálják azt, hogy ezek a termékek a világon mindenütt ugyanolyan kifogástalan minőségben kerüljenek a fogyasztókhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >