Csütörtökön kezdődik a VinCE Budapest Wine Show
Három nap alatt 182 pincészet több mint 1000 borát kóstolhatják meg és több tucatnyi mesterkurzuson vehetnek részt a 7. VinCE Budapest Wine Show látogatói csütörtöktől szombatig a Corinthia Budapest Hotelben.
A régió legrangosabb borszakmai rendezvényén szinte mindegyik jelentősebb magyar pincészet képviselteti magát, de több új hazai kiállító is érkezik, mellettük pedig sosem látott számban lehet külföldi borászatokkal találkozni – mondta el Németh Ágnes főszervező az M1 aktuális csatorna szerdai műsorában.
Mint kiemelte: az olyan nagy bortermelő nemzetek, mint Franciaország vagy Olaszország éppúgy képviseltetik magukat, mint a borkedvelők számára még felfedezésre váró vidékek, így lehet majd libanoni vagy török borokat is kóstolni.
A VinCE Budapestet sokan a mesterkurzusok és workshopok miatt várják leginkább: a kóstolókkal egybekötött előadásokon a hazai és nemzetközi borvilág vezetői szakértői és sztárborászok mesélnek például a spanyol cavákról, a Veuve-Cliquot és a Mumm champagne-házak titkairól, a toszkán Ornellaia pincészetről vagy Washington állam borvidékeiről, de egy Jézus korából „újraélesztett” szőlő borát is meg lehet majd ízlelni.
Míg a termekben az előadások zajlanak, az érdeklődőket folyamatosan várja a sétáló kóstoló 182 pincészete, a hangsúly azonban a minőségen van: a rendezvényen csak olyan termelő állíthat ki, aki a VinCE magazin bortesztjein legalább négycsillagos eredményt ért el – mondta Németh Ágnes.
Kapcsolódó cikkeink
Ez lehet az oka a vörösbor-fogyasztás drámai visszaesésének
Az elmúlt években világszerte érzékelhető a vörösbor-fogyasztás visszaesése – és…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >