Csúcsteljesítmény a nagykereskedelemben
November 8-án kiemelt beszállító partnerei körében tartotta meg hagyományos éves partnerkonferenciáját a METRO Nagykereskedelem.

Hagyományos éves partnerkonferencia
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
A korábbi évekhez hasonlóan az esemény célja az új üzleti év stratégiájának bemutatása volt, melyet kiegészített a többcsatornás nagykereskedelmi átalakulás eddig elért eredményeinek az ismertetése, valamint a közös üzleti lehetőségek megalapozása is.
Az áruházlánc többcsatornás nagykereskedelmi értékesítésének alapját az áruházlánc, azaz a cash&carry értékesítési csatorna adja, ezt egészíti ki a növekedés terepeként az árukiszállító üzletág pillére, míg a sokoldalú, dinamikusan fejlődő digitális üzletág híd szerepet lát el a folyamatban. A METRO többcsatornás nagykereskedelmi stratégiájának leginkább kézzelfogható része az áruházlánc 13 tagjának a modellváltásnak megfelelő fizikai átalakítása és korszerűsítése. Ebben komoly eredményeket ért el a nagykereskedelem, hiszen országszerte már 8 megújult áruházat adtak át a profi vevőknek. //
Kapcsolódó cikkeink
Kivezetné Daniel Kretinsky a Metrót a tőzsdéről
A cseh milliárdos Daniel Kretinsky cége, a EP Global Commerce…
Tovább olvasom >30 év eredménye
Partnereivel és munkatársakkal együtt ünnepelte a METRO Nagykereskedelem magyarországi fennállásának…
Tovább olvasom >Bocuse-bajnokok, ha találkoznak
A skandináv gasztronómia csillaga, a norvég Christian André Pettersen szeptemberben…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Pékszövetség XIV. Szent István napi Kenyérverseny felhívása
A Magyar Pékszövetség 2025-ben is meghirdette az ország egyik legrangosabb…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a hazai vendégek többnyire 1-2 éjszakás foglalással utaztak belföldön az első negyedévben
Hosszú hétvége híján főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak…
Tovább olvasom >21. századi csúcshűtőtáska – A nap képe
A Rugged Road hűtőtáskái nagyon könnyűek, nagyon tartósak , strapabírók,…
Tovább olvasom >