Csúcsteljesítmény a nagykereskedelemben
November 8-án kiemelt beszállító partnerei körében tartotta meg hagyományos éves partnerkonferenciáját a METRO Nagykereskedelem.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
A korábbi évekhez hasonlóan az esemény célja az új üzleti év stratégiájának bemutatása volt, melyet kiegészített a többcsatornás nagykereskedelmi átalakulás eddig elért eredményeinek az ismertetése, valamint a közös üzleti lehetőségek megalapozása is.
Az áruházlánc többcsatornás nagykereskedelmi értékesítésének alapját az áruházlánc, azaz a cash&carry értékesítési csatorna adja, ezt egészíti ki a növekedés terepeként az árukiszállító üzletág pillére, míg a sokoldalú, dinamikusan fejlődő digitális üzletág híd szerepet lát el a folyamatban. A METRO többcsatornás nagykereskedelmi stratégiájának leginkább kézzelfogható része az áruházlánc 13 tagjának a modellváltásnak megfelelő fizikai átalakítása és korszerűsítése. Ebben komoly eredményeket ért el a nagykereskedelem, hiszen országszerte már 8 megújult áruházat adtak át a profi vevőknek. //
Kapcsolódó cikkeink
30 év eredménye
Partnereivel és munkatársakkal együtt ünnepelte a METRO Nagykereskedelem magyarországi fennállásának…
Tovább olvasom >Bocuse-bajnokok, ha találkoznak
A skandináv gasztronómia csillaga, a norvég Christian André Pettersen szeptemberben…
Tovább olvasom >30 éves magyarországi fennállását ünnepli a METRO
Partnereivel és munkatársakkal együtt ünnepelte a METRO Nagykereskedelem magyarországi fennállásának…
Tovább olvasom >További cikkeink
Varázslók a konyhában – A nap videója
A gasztrós videók Háború és békéje, de nem lehet olyan…
Tovább olvasom >Emeljük poharunkat a Birodalomra? – A nap képe
Az üveg rohamosztagos-sisak 600 ml űrtartalmú, azaz nagyjából egy korsónyi…
Tovább olvasom >