Csúcsra járnak a Magyar Termék közösségi nyereményakciói
A nagy gyártói érdeklődésre való tekintettel az idén két országos közösségi nyereményjátékot is szervezett a Magyar Termék Nonprofit Kft.
A második, őszi akcióra ismét kitehették a telt ház táblát, ugyanis 15 védjegyhasználó cég vesz benne részt. A januárig tartó Spájzolj és nyerj! játékban egymillió forint készpénz a fődíj. Emellett napi és heti nyereményeket sorsolnak ki azok között, akik az akcióba bevont több száz termék vásárlásáról szóló blokk AP-kódját feltöltik a kampány honlapjára.
Az idén először már tavasszal is megrendezett akció fődíját nemrégiben vehette át a szerencsés kecskeméti nyertes, aki a játék weboldalán lévő virtuális spájzában valamennyi polcát feltöltötte. Egy Queen Cola, egy BioStop ruhamolycsapda, egy Bükki Parasztkenyér és egy Detki Tere-Fere vásárlás blokkja hozta meg a szerencséjét. //
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Kímélő, de határozott megoldások a rovarok inváziója ellen
A rovarirtó és rovarriasztó szerek piacát növekedés jellemezte az elmúlt…
Tovább olvasom >Nagy játékos nyerte a Magyar Termék egymillió forintját
Több mint 300, többnyire a helyi Spar-üzletben vásárolt termék kódjával…
Tovább olvasom >Egy zacskó keksszel nyert autót, de elhagyta a blokkját a fődíjas
Mesébe illő történet után vehette át új autóját a sajókazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >