Csúcsminőségű levélgyár a Magyar Postánál!

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 11. 10. 00:46

Legyen kicsi, vagy nagy egy vállalkozás, a postai ügyek intézése megkerülhetetlen napi rutin. A levelek feladásával, a beérkező küldemények szortírozásával, dokumentációjával járó idő és energia a Magyar Posta idén márciusban átadott Elektronikus Posta Központja (EPK) szolgáltatásainak igénybevételével megspórolható. Naszlady Jánossal, a központ projektvezetőjével beszélgettünk.

Naszlady János: A küldeményt az EPK rendszere automatikusan állítja elő, amit aztán e-mailben vagy papíron, igény esetén mindkét módon juttatunk el a címzettekhez. Velünk az is megoldható, hogy a beérkező levelekhez még a papír alapú levél kipostázása előtt digitálisan is hozzájusson a megrendelő. Sőt kérheti úgy is, hogy a saját iktatórendszerébe rakja be a Posta. Így amellett, hogy a belső postázási költségeket szinte a minimálisra redukálja, a cégen belüli rendszerben is jobban nyomon követhetők a levelek, hiszen a digitális és hiteles kép már előre ott van. Kisebb vállalkozások esetében az sem elhanyagolható, hogy nem a saját nyomtatóján nyomtat, ami ugye újabb költségelem.
A központ NATO-beszállítói minősítéssel rendelkezik, ISO biztonsági minősítése alapján valamennyi jogszabálynak megfelel, és mindemellett a megbízó saját rendelkezéseit is figyelembe veszi, így garantáltan nem sérül a levéltitok.

Marketingkampányok komplex lebonyolítása

Az EPK-ban csúcsminőségben nyomják a színes anyagokat, képeket, emellett egy marketingkampány minden résztevékenységét professzionális minőségben végzik.

Mindezek mögött komoly informatikai rendszer áll.

Naszlady János: A képességeinkre alapozva egyre gyakrabban bíznak meg bennünket különböző marketing- és dm-kampányok komplett lebonyolításával. Küldemény-előállítás terén nincs olyan, amit ne tudnánk megoldani. Ha kell, segítünk a célcsoport leválogatásában is. Ehhez rendelkezésünkre áll a saját adatbázisunk, amelyből a kor és nem meghatározása mellett számos egyéb szűrőszempont alapján válogatjuk le mindazokat, akik számára az üzenet releváns. A közhiedelemmel ellentétben a komplex lebonyolítás nem drágább, hiszen munkabért, technikai költségeket és rezsit spórol meg az, aki az egész feladattal bennünket bíz meg.

Kapcsolódó cikkeink