CSR Hungary Summit: Jó márka, fenntartható márka
2022. október 18-án, Budapesten, a Danubius Hotels City Centerben kerül sor a CSR Hungary Summit Konferenciák következő őszi eseményére a „Jó márka, fenntartható márka” konferenciára.
Ismerje meg a természeti erőforrások megatrendjeit, az érintettek alkalmazkodási lehetőségeit, az energia-, élelmiszer-ársokk hatásokat és megoldásokat az iparban, mezőgazdaságban, szolgáltatóiparban a fenntarthatóság tükrében. Avagy hogyan és miben tud cége, szervezete előkészíteni a következő időszakra, belülről kifelé haladva… a vállalati felelősség és fenntarthatóság egyensúlyát megőrizve, a stabilitást biztosítva.
Kulcstémák, amiért érdemes eljönnie
- Mennyibe kerül az energiaválság?
- Stratégiai irányvonalak az iparban-hatások és nem uniformizált megoldások
- + élelmiszerellátási sokk
- Emberek és vezetés: „a munkahely veled is törődik”
Akik már várják:
- Balogh László, a Pénzügyminisztérium nemzetközi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkára, az OECD Magyar Nemzeti Kapcsolattartó Pont elnöke
- Ferencz Orsolya, a Külgazdasági és Külügyminisztérium űrkutatásért felelős miniszteri biztosa
- Hortay Olivér, a Századvég Konjunktúrakutató Energia- és Klímapolitika Üzletágának vezetője
- Mihály Eszter, Hell Energy CSR vezetője
- Szabó Ervin, a Kulcs-Soft vezérigazgatója
- Tóth Szabolcs, a Waberer’s International gazdasági és stratégiai vezérigazgató-helyettese
- Trinh Ahn Tuan, az ET Digital ügyvezetője
- Takács Júlia, a CSR Hungary alapító-ügyvezetője
További információ: https://csrhungary.eu/csr-rendezvenyeik/jo-marka-fenntarthato-marka22/
Kapcsolódó cikkeink
NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >Újrahasznosított kávézaccból készített designer cipőt a Nespresso
A Nespresso és a Zèta nevű francia divat-startup újrahasznosított kávézaccból…
Tovább olvasom >10%-kal csökkentette energiafogyasztását a PENNY
Az élelmiszer diszkontlánc 2018 óta folyamatosan azon dolgozik, hogy növelje…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Raskó György: az alapvető élelmiszerek megvásárlása is komoly kihívást jelent számos magyar háztartás számára
A magyar lakosság körében továbbra is érzékelhető az elszegényedés súlyos…
Tovább olvasom >A nemzetközi pénzügyi intézmények szerint Magyarország visszatér a gazdasági növekedés pályájára
A nemzetközi pénzügyi intézmények előrejelzése szerint a magyar gazdaság idén…
Tovább olvasom >