CSR Hungary Summit: Jó márka, fenntartható márka
2022. október 18-án, Budapesten, a Danubius Hotels City Centerben kerül sor a CSR Hungary Summit Konferenciák következő őszi eseményére a „Jó márka, fenntartható márka” konferenciára.
Ismerje meg a természeti erőforrások megatrendjeit, az érintettek alkalmazkodási lehetőségeit, az energia-, élelmiszer-ársokk hatásokat és megoldásokat az iparban, mezőgazdaságban, szolgáltatóiparban a fenntarthatóság tükrében. Avagy hogyan és miben tud cége, szervezete előkészíteni a következő időszakra, belülről kifelé haladva… a vállalati felelősség és fenntarthatóság egyensúlyát megőrizve, a stabilitást biztosítva.
Kulcstémák, amiért érdemes eljönnie
- Mennyibe kerül az energiaválság?
- Stratégiai irányvonalak az iparban-hatások és nem uniformizált megoldások
- + élelmiszerellátási sokk
- Emberek és vezetés: „a munkahely veled is törődik”
Akik már várják:
- Balogh László, a Pénzügyminisztérium nemzetközi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkára, az OECD Magyar Nemzeti Kapcsolattartó Pont elnöke
- Ferencz Orsolya, a Külgazdasági és Külügyminisztérium űrkutatásért felelős miniszteri biztosa
- Hortay Olivér, a Századvég Konjunktúrakutató Energia- és Klímapolitika Üzletágának vezetője
- Mihály Eszter, Hell Energy CSR vezetője
- Szabó Ervin, a Kulcs-Soft vezérigazgatója
- Tóth Szabolcs, a Waberer’s International gazdasági és stratégiai vezérigazgató-helyettese
- Trinh Ahn Tuan, az ET Digital ügyvezetője
- Takács Júlia, a CSR Hungary alapító-ügyvezetője
További információ: https://csrhungary.eu/csr-rendezvenyeik/jo-marka-fenntarthato-marka22/
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >