CSR Hungary Summit: Jó márka, fenntartható márka
2022. október 18-án, Budapesten, a Danubius Hotels City Centerben kerül sor a CSR Hungary Summit Konferenciák következő őszi eseményére a „Jó márka, fenntartható márka” konferenciára.
Ismerje meg a természeti erőforrások megatrendjeit, az érintettek alkalmazkodási lehetőségeit, az energia-, élelmiszer-ársokk hatásokat és megoldásokat az iparban, mezőgazdaságban, szolgáltatóiparban a fenntarthatóság tükrében. Avagy hogyan és miben tud cége, szervezete előkészíteni a következő időszakra, belülről kifelé haladva… a vállalati felelősség és fenntarthatóság egyensúlyát megőrizve, a stabilitást biztosítva.
Kulcstémák, amiért érdemes eljönnie
- Mennyibe kerül az energiaválság?
- Stratégiai irányvonalak az iparban-hatások és nem uniformizált megoldások
- + élelmiszerellátási sokk
- Emberek és vezetés: „a munkahely veled is törődik”
Akik már várják:
- Balogh László, a Pénzügyminisztérium nemzetközi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkára, az OECD Magyar Nemzeti Kapcsolattartó Pont elnöke
- Ferencz Orsolya, a Külgazdasági és Külügyminisztérium űrkutatásért felelős miniszteri biztosa
- Hortay Olivér, a Századvég Konjunktúrakutató Energia- és Klímapolitika Üzletágának vezetője
- Mihály Eszter, Hell Energy CSR vezetője
- Szabó Ervin, a Kulcs-Soft vezérigazgatója
- Tóth Szabolcs, a Waberer’s International gazdasági és stratégiai vezérigazgató-helyettese
- Trinh Ahn Tuan, az ET Digital ügyvezetője
- Takács Júlia, a CSR Hungary alapító-ügyvezetője
További információ: https://csrhungary.eu/csr-rendezvenyeik/jo-marka-fenntarthato-marka22/
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Főleg erjesztett és szálas tömegtakarmányokkal etették az állatokat 2023-ban
Magyarországon az állatok etetésére 2023-ban a szarvasmarhák esetében 7598 ezer…
Tovább olvasom >Az agrártanácsnak meg kell mutatnia a 2027 utáni agrárpolitika fő irányait
Az Európai Unió Tanácsa féléves magyar elnökségének célja, hogy az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >