CSR Hungary díjat nyert az Unilever
November 30-án immár hatodik alkalommal adták át Budapesten a CSR Hungary Díjakat, amelyet idén a Fenntartható Nagyvállalat kategóriában az Unilever Magyarország Kft. nyert el. A vállalat pályázatában komplex, 2010-ben megfogalmazott 10 évre szóló Fenntarthatósági Tervét, és az azóta elért hazai eredményeket mutatta be.
Immár hatodik éve ismerik el CSR Hungary Díjjal a felelős és fenntartható működésben élenjáró vállalatokat és a példaértékű munkát végző szakembereket. A kilenc fős, rangos bíráló bizottság idén a Felelős Nagyvállalat kategóriában az Unilever Magyarország Kft. tevékenységét díjazta az elismeréssel.
Az Unilever 2010-ben globális stratégiájának fókuszába a fenntarthatóságot helyezte, és Fenntarthatósági Tervében vállalta, hogy forgalma megkétszerezése mellett környezetterhelését a felére csökkenti, és mindeközben növeli pozitív társadalmi hozzájárulását. A vállalást 2011-ben 60 időhöz kötött célkitűzéssel egészítették ki, amelyeknek 2020-ig teljesülniük kell. Az Unilever a Terv megvalósításának lépéseit évente globálisan és országonként is méri, az eredményekről pedig a Fenntarthatósági Jelentésben nyilvánosan is számot ad.
Az Unilever Fenntarthatósági Terv egyedülálló módon nem csupán a saját vállalati működésből származó káros hatások csökkentésére, hanem a termékei teljes életciklusára koncentrál. A vállalat sikeressége nemcsak annak köszönhető, hogy beruházásokat hajt végre a növekedés érdekében, és egyensúlyt tud teremteni a rövid- és hosszú távú érdekek között, hanem annak is, hogy törődik fogyasztóival, munkavállalóival, részvényeseivel, partnereivel, és a környezettel, amelyben él.
„Nagy öröm számunkra az elismerés, hiszen rengeteg munka van mögötte. Néhány 2012-ben elért eredményünkre és programunkra különösen büszkék vagyunk: 2012-ben a gyártásból származó tonnára vetített CO2-kibocsátás 7 százalékkal csökkent 2011-hez képest. Átszerveztük a logisztikai hálózatunkat, amelynek eredményeként a teherautóink Magyarországon 7,4 millió kilométerrel levesebb utat tesznek majd meg 2014-ben. Nagy hangsúlyt fektetünk az edukációs programokra, a Pirosban a Nőkért című kampányunkkal például a szív és érrendszeri megbetegedésekre, a Dove Valódi szépség kampányunkkal a nők önértékelési problémájára hívtuk fel a figyelmet. Ez csak néhány hazai példa az átfogó programunkból, amellyel kiérdemeltük a Fenntartható Vállalat címet” – mondta el Vince Beáta, az Unilever Magyarország kommunikációs vezetője.
A vállalat a CSR Hungary Díjra beadott pályázatában a globális Fenntarthatósági Tervet és a Magyarországon elért eredményeket mutatta be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >