Csonka Pici mostantól a PENNY „tudományos munkatársa
Újabb nagyszabású marketingkampányra kötött szerződést az üzletlánc a népszerű színész-énekessel, Csonka Andrással. Az új közös videókban az ország Picije ezúttal nemcsak a pénztárcabarát árakra hívja fel a figyelmet, hanem a PENNY egyéb termékelőnyeit is teszteli majd. Kreatív és vicces megoldásokból természetesen ezúttal sem lesz hiány.
Tovább folytatja sikeres „PICI árak” kampányát hazánk egyik vezető kiskereskedelmi üzletlánca, a népszerűsítő anyagok főszereplője továbbra is Csonka András marad. A pénztárcabarát árak mellett azonban a PENNY egyéb termékelőnyei – az árukínálat frissességét, a széles választékot és a kiváló minőséget – is próbára teszi. A PENNY azt ígéri, hogy Pici a „hivatásos tesztelő” szerepében, a bemutatott helyzetek egyediségének és komikumának köszönhetően emlékezetes módon hívja majd fel a figyelmet az üzletlánc kiváló minőségű, mégis pénztárcabarát termékeire.
„A kampány fő üzenete: A PENNY kiállja a próbát! Ennek szellemében Csonka Pici most egy teljesen új szerepben jelenik meg. Egyfajta „tudományos munkatársként” demonstrálja a PENNY különféle termékelőnyeit. A nyelvi játék továbbra is megmaradt, de Pici most még meghökkentőbb és szokatlan helyzetekben jelenik meg, hogy emlékeztessen bennünket a PENNY kínálatának frissességére, a széles termékválasztékra és a kiváló minőségre”
– mondta Varga Noémi, a PENNY magyarországi marketingigazgatója.
A kampány előzetese az alábbi linken tekinthető meg:
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint egy hónapja lehet a PENNY-ből otthonra is rendelni!
„Több mint egy hónapja, hogy országosan is elindultunk a házhoz…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >