Csonka Pici mostantól a PENNY „tudományos munkatársa
Újabb nagyszabású marketingkampányra kötött szerződést az üzletlánc a népszerű színész-énekessel, Csonka Andrással. Az új közös videókban az ország Picije ezúttal nemcsak a pénztárcabarát árakra hívja fel a figyelmet, hanem a PENNY egyéb termékelőnyeit is teszteli majd. Kreatív és vicces megoldásokból természetesen ezúttal sem lesz hiány.

Az ár mellett a minőség is fontos szerepet kap a PENNY új kampányában
Tovább folytatja sikeres „PICI árak” kampányát hazánk egyik vezető kiskereskedelmi üzletlánca, a népszerűsítő anyagok főszereplője továbbra is Csonka András marad. A pénztárcabarát árak mellett azonban a PENNY egyéb termékelőnyei – az árukínálat frissességét, a széles választékot és a kiváló minőséget – is próbára teszi. A PENNY azt ígéri, hogy Pici a „hivatásos tesztelő” szerepében, a bemutatott helyzetek egyediségének és komikumának köszönhetően emlékezetes módon hívja majd fel a figyelmet az üzletlánc kiváló minőségű, mégis pénztárcabarát termékeire.
„A kampány fő üzenete: A PENNY kiállja a próbát! Ennek szellemében Csonka Pici most egy teljesen új szerepben jelenik meg. Egyfajta „tudományos munkatársként” demonstrálja a PENNY különféle termékelőnyeit. A nyelvi játék továbbra is megmaradt, de Pici most még meghökkentőbb és szokatlan helyzetekben jelenik meg, hogy emlékeztessen bennünket a PENNY kínálatának frissességére, a széles termékválasztékra és a kiváló minőségre”
– mondta Varga Noémi, a PENNY magyarországi marketingigazgatója.
A kampány előzetese az alábbi linken tekinthető meg:
Kapcsolódó cikkeink
Így tart nyitva a PENNY a március 15.-i hétvégén
A PENNY Magyarország jelentős árfagyasztási intézkedést vezetett be: a vállalat…
Tovább olvasom >Infláció-stopot hirdetett a PENNY
Befagyasztotta az árakat a húskészítmény-választék 70%-ánál a PENNY Magyarország, a…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >