Csomagolóanyag vagy adventi naptár? Mindkettő!
Az Elbe-Obst igazán kreatív csomagolást talált ki: almáit olyan kartonokban kínálja, amelyek egyben adventi kalendáriumként is funkcionálnak. A vásárlóknak pedig 24 lehetőségük van, hogy nyerjenek!
Az almásdoboz hosszanti oldalán található 24 kis ablak mindegyike egy-egy kódot rejt, a kódok pedig természetesen nyereményeket, a játékoktól különböző konyhafelszereléseken át egészen az Apple (!) termékekig, vagy játékkonzolokig.
Packaging 365
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >Csomagolás újragondolva
A gyűjtőcsomagolás az FMCG szektor egyik legfontosabb eleme, amely jelentős…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >